Anette Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Nå var det jo snakk om å gå utenfor stien... tror ikke det er skiltet der, selv ikke i marka Går mye av stien men jeg møter støtt og stadig på en igjen og der er det skiltet godt så da går jeg trygt videre :-P Men line har du smart tlf med gps? Isåfall kan du jo bruke Google maps ol for å følge med på hvor man er osv. Siter
Zitka Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Det er sånn du gjør det! Operere inn silikoninnlegg i fronten kanskje?! Jepps.. Skogen er for pyser -_- har ikke all verden av redningssans jeg heller hvis det er noe trøst Dessuten, vet du hvor artig det er å leve me en kortluntet rottis som i tillegg er paranoid ell? -_- Silikon er kult.. Bare å droppe all tur nå fremover vettu ^_^ Sent from my GT-I9100 Siter
Synnikken Skrevet 28. August 2012 Rapporter Skrevet 28. August 2012 Jeg kjørte kjetting og trekksele på Hector når hans kasse var seig å få muskler på. Tok meg ca 2 mnd med 700 gram kjettingtur ca 3-4 km 2 ganger i uken. Gikk tom på asfalt jeg.. fy meg Siter
Recommended Posts