Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Nå var det jo snakk om å gå utenfor stien... tror ikke det er skiltet der, selv ikke i marka

Går mye av stien men jeg møter støtt og stadig på en igjen og der er det skiltet godt så da går jeg trygt videre :-P

Men line har du smart tlf med gps? Isåfall kan du jo bruke Google maps ol for å følge med på hvor man er osv.

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

jeg har ikke så mye erfaring med vekt etc, men hundene mine (aussie) dro kjetting endel i fjor vinter. Og vi kom fram til at nomesele med feste til pulk var best. Jeg laget et feste til kjettingen med

Jeg får holde meg til grusvei da - jeg bør holde meg unna skogsterreng for min egen sikkerhets skyld, jeg går meg nemlig bare bort...

Det er sånn du gjør det! Operere inn silikoninnlegg i fronten kanskje?!

Skrevet

Det er sånn du gjør det!

Operere inn silikoninnlegg i fronten kanskje?!

Jepps.. Skogen er for pyser -_- har ikke all verden av redningssans jeg heller hvis det er noe trøst ;)

Dessuten, vet du hvor artig det er å leve me en kortluntet rottis som i tillegg er paranoid ell? -_-

Silikon er kult.. Bare å droppe all tur nå fremover vettu ^_^

Sent from my GT-I9100

Skrevet

Jeg kjørte kjetting og trekksele på Hector når hans kasse var seig å få muskler på. Tok meg ca 2 mnd med 700 gram kjettingtur ca 3-4 km 2 ganger i uken. Gikk tom på asfalt jeg.. fy meg :)