Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim Hundefestival


Aslan
 Share

Recommended Posts

Oliver ble BIM i dag! :) Slått av sin vakre halvsøster (jäger sin mor) Dropse som ble BIR!

Det var to valper og to voksne fra Nellyvill som stilte og disse rasket med seg både BIR og BIM valp og BIR og BIM voksen :D

224761_10150995653461791_1649065296_n.jpg

Nellyvill's Kid Of Kaizer BIR valp, Nellyvill's Easy Joy BIR voksen, Nellyvill's Go For It BIM voksen og Nellyvill's Joyride BIM valp.

Nellyvill's Kind Of Magic skulle egentlig også stilt, men ble angrepet av en annen hund utenfor ringen og måtte reise til dyrlegen for å sy øret sitt :( Stakkar lille valpen, litt av et førsteinntrykk han og eierne fikk på sin aller første utstilling!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT, men dro dere tidlig hjem? Vi fikk plutselig pyrineer i ringen før GD, så når jeg gikk for å leite etter deg var dere borte :(

Solan (Smalltall couldt care less) som bare var med for ringtreninga sin del (14 mndr og megafluer) slo til som beste hanne, certet og BIM, og Frida (Paper Moons be my valentine) ble 2 beste tispe med certet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT, men dro dere tidlig hjem? Vi fikk plutselig pyrineer i ringen før GD, så når jeg gikk for å leite etter deg var dere borte :(

Ja, vi hadde jo med ei lita ei, og hun trengte så sårt å få litt søvn, så vi fant ut at det var best å få henne hjemover. Så vi gikk nesten rett i bilen etter at rasen var ferdig vi :/ Skulle helst fått sett litt på flere hunder og hilst på flere kjentsfolk i dag og, men det var begrenset hvor langt vi turte å tøye tålmodigheten hennes. Men det var utrolig hyggelig å prate med deg igjen! Har forresten noen bøker som er dine, jeg har ikke glemt de, hehe. Sender deg ei melding neste gang jeg er i nærheten av byen, jeg :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT, men dro dere tidlig hjem? Vi fikk plutselig pyrineer i ringen før GD, så når jeg gikk for å leite etter deg var dere borte :(

Solan (Smalltall couldt care less) som bare var med for ringtreninga sin del (14 mndr og megafluer) slo til som beste hanne, certet og BIM, og Frida (Paper Moons be my valentine) ble 2 beste tispe med certet.

Stilte du Oabba?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilte du Oabba?

Næh, glemte å melde på... Men stiller gjerne for den dommeren en annen gang, han likte hunder med masse han :) Hun ville neppe fått mer en blått lell, men artigere å stille for dommer som iallefall liker NOE med bikkja di :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, strålende fornøyd i dag og vi :D I dag stilte vi for Saija Juutilainen - første gangen vi stilte for en finsk dommer, så jeg var veeeldig spent. Likte henne veldig godt!

Kritikken ble "16 måneder trivelig ung hann med korrekte proporsjoner. Lovende brystkasse + passe beinstamme. Bra skalle. Ennå litt smitig (troor det er det som står, men aner ikke hva det er) neseparti. Korrekt uttrykk + bitt. Velansatte fine ører. Vakker overlinje. Rører seg med bra steglengde. Ennå jettevalpig og løs i albuer og haser. Korrekt hale. Herlig temperament.". Excellent og 1UKK! Ingen CK dessverre, men er allikevel fantastisk fornøyd, altså. Løpinga gikk ikke at all i dag, men han stå veldig fint. Så det går veldig fremover med oss :D

Herlig, gratulerer! :D

Prøvde å følge med på at dere skulle gå, men jeg gikk glipp av det gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...