ipadda Skrevet 20. August 2012 Rapporter Skrevet 20. August 2012 Jeg tar jo endel bilder, så tenkte jeg kunne lage egen tråd i stedet for å bombe andre deler av forumer *ler* Disse valpetassene begynner å bli store dyr, å det er ganske mye action på gang! Mye knall å fall, å det er jaggu ikke alltid de skjønner hvorfor *ler* IQ ble litt forbanna på søsteren sin.. Søsteren gjør det enkelt å svarer *ler* Tante Shanty er gjerne med på leken! Å vips så veltet søsteren IQ igjen.. IQ har fått ett godt tak i skinka på søsteren sin, hehe Prøver igjen! Kan være vakkre også 2 Siter
pippin Skrevet 20. August 2012 Rapporter Skrevet 20. August 2012 Så søte hele gjengen Kjenner jeg savner speilrefleksen min. Du er flink til å ta klare, fine bilder! Siter
ipadda Skrevet 20. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2012 Så søte hele gjengen Kjenner jeg savner speilrefleksen min. Du er flink til å ta klare, fine bilder! Tusen takk! Siter
tm100021 Skrevet 20. August 2012 Rapporter Skrevet 20. August 2012 Fine dsg gjengen! Så store valpene har blitt! tenkte det samme, du tar utrooolig knall flotte klare bilder med herlig farge! Rene kunstneren! Siter
ipadda Skrevet 20. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2012 Fine dsg gjengen! Så store valpene har blitt! tenkte det samme, du tar utrooolig knall flotte klare bilder med herlig farge! Rene kunstneren! *rødme* tuuusen takk! Og ja, jeg så når valpene gikk ved siden av mammaen sin idag, så er de jaggu en cm høyere.. når skjedde det liksom? *ler* Siter
jma Skrevet 20. August 2012 Rapporter Skrevet 20. August 2012 kjempefine bilder, og skjønne hunder Siter
Recommended Posts