LHW Skrevet 17. August 2012 Rapporter Share Skrevet 17. August 2012 Hei! Etter å snuset rundt på forumet en stund, tenkte jeg det var på tide å faktisk skrive noe! Mitt navn er Lisa, jeg er 23 og studerer psykologi. Jeg er fra Arendal, og det er her jeg bor for tiden (nærmere bestemt i Froland, men det sier vi ikke til noen...) Det er fremdeles 4 uker til min lille koseklump kommer hjem til meg, og jeg er mildt sagt utålmodig... Jeg har lett lenge etter henne, men nå nærmer det seg endelig! Jeg besøkte valpene for første gang for 3 dager siden, og det var rett før jeg flyttet inn hos oppdretter, de var helt fantastisk vakre! Målet er å drive med lydighet og spor, og kanskje litt utstilling om det faller i smak. Jeg er grusomt nysgjerrig på alt mulig og syns dette er en flott plass å få svar på alt jeg lurer på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. August 2012 Rapporter Share Skrevet 17. August 2012 Hei og velkommen! Hvordan rase er det du skal ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 17. August 2012 Rapporter Share Skrevet 17. August 2012 Velkommen! Og vi er spent på rasen ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 17. August 2012 Rapporter Share Skrevet 17. August 2012 .... og bilder (velkommen, forresten!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 17. August 2012 Rapporter Share Skrevet 17. August 2012 Velkommen! Og nå er jeg og supernysgjerrig ang hvilken rase du skal ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 17. August 2012 Rapporter Share Skrevet 17. August 2012 Velkommen som ny sonis! Håper du vil trives her :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 17. August 2012 Rapporter Share Skrevet 17. August 2012 Velkommen "nabo" Og spennende med hvilken rase du skal ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LHW Skrevet 18. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2012 Ja, det var nok lurt å skrive rase også ja... Dette er det første forumet jeg er "aktiv" i, så det går litt på halv tolv Takk for velkomstene, det er veldig hyggelig! Hun er staffordshire bull terrier, fra Teamstaff i Høvåg. Jeg skal legge ut bilder så snart jeg har spurt om det er OK! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 18. August 2012 Rapporter Share Skrevet 18. August 2012 velkommen hit, håper du og Vilma vil trives her (har kikka i valpetråden) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 Velkommen hit Staffer er fine de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Velkommen, og grattis med staffevalp! Staffer er morsomme å trene med, og generelt helt herlige helt objektivt selvsagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Velkommen hit Du har en herlig tid i møte med den lille staffelaffen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LHW Skrevet 22. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Tusen takk dere! Virker som en hyggelig gjeng her, så tror nok jeg vil trives! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts