Rex12 Skrevet 14. August 2012 Rapporter Skrevet 14. August 2012 Blir bc valp nå til søndag Gleder meg sånn ! Så lurte på hva eg burde valpe sikre inni rommet mitt ? Hva biter valper på og slikt Kom med tips 3 Siter
Jankaa Skrevet 14. August 2012 Rapporter Skrevet 14. August 2012 Vel, ting du ikke vil ha tenner i/tiss på bør være utilgjengelig for valpen, enkelt og greit. Eksempelvis ledninger, dyre tepper, planter som står på valpenivå, sko du vil ha hele er, vaskemidler/andre potensielt giftige ting er sånt det kan være en fordel å rydde unna. Mitt beste tips må være å bruke noen gamle filler/håndkler til tisseflekk-vasking/tørking, og å ha en vaskebøtte lett tilgjengelig, i stedenfor rull på rull med papir. Lykke til med valp! 1 Siter
Rex12 Skrevet 14. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. August 2012 Vi henter han visst i morra 3 Siter
Tinkie Skrevet 14. August 2012 Rapporter Skrevet 14. August 2012 Så koselig, Rex! Da må du legge ut noen fine bilder! Siter
Godless Skrevet 14. August 2012 Rapporter Skrevet 14. August 2012 Gleder meg masse til å se mange flere bilder av nurket Hva de biter på? Forskjellig, Gaia bet på meg stort sett Aldri på ledninger eller møbler. Siter
Mirai Skrevet 15. August 2012 Rapporter Skrevet 15. August 2012 De biter som regel på det du forventer at de ikke skal bite på . Så hvis du fikser vekk et "problem" så finner de gjerne på et nytt! Kos dere masse og lykke til! Siter
KatrineogGutane Skrevet 25. August 2012 Rapporter Skrevet 25. August 2012 Gratulera så mye med valpen og lykke til. Håper alt går bra. Siter
Rex12 Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2012 Oi oi har glemt meg heilt vekk her frå Går supert med den lille tassen Godless: Deg kjenner eg igjen Gøy at du også er her For å si det sånn så går det kjempe bra med treninga : Siter
Elisabeth00 Skrevet 1. September 2012 Rapporter Skrevet 1. September 2012 Så flinke dere er Kjempesøt liten tass! Siter
Recommended Posts