Gå til innhold
Hundesonen.no

air condition i avslått bil?


WheatenMali
 Share

Recommended Posts

Jeg skal kjøpe meg bil, og har lyst å ha med bilen på skolen når jeg starter der,

slik at jeg kan lufte hundene i pausene. Men da må det jo være litt forsvarlig?

Går utifra at det finnes varmevifte som går på batterier som jeg kan sette inn når det er kaldt?

Men finnes det air con som man kan sette inn når det er varmt?

En vifte føler jeg ikke vil hjelpe nok om det er skikkelig varmt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe meg bil, og har lyst å ha med bilen på skolen når jeg starter der,

slik at jeg kan lufte hundene i pausene. Men da må det jo være litt forsvarlig?

Går utifra at det finnes varmevifte som går på batterier som jeg kan sette inn når det er kaldt?

Men finnes det air con som man kan sette inn når det er varmt?

En vifte føler jeg ikke vil hjelpe nok om det er skikkelig varmt..

Ja det finnes, men vet ikke hvor du kan få tak i en eller hva de koster. Men kjenner noen som har dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anetteh: jeg vet ikke om jeg hadde greid å roe meg helt med det, tenk om jeg tenkte feil og bilen plutselig står i sola liksom :P

Kanskje med en kraftigere vifte enn de små blå fra dyrebutikken, føler ikke de hjelper stort..

Får stikke innom en biltema eller en elektrisk butikk (?) og høre om de vet om noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Webasto

For de som ønsker bruke mer penger på klima enn bil. For personbil ser det fortsatt ut som det bare er varmesystemer. For oss andre dødelige er det vel tips som over som gjelder. Skal du kjøpe bil kan du se etter bil med webasto dieselaggreagt innstallert, endel biler leveres med det som tilbehør i form av ekstrautstyr. Koster litt. Kjøper du Volvo 2012 får du styrt den fra iphone.

Ellers om du har tilgang på strøm, 220V typisk til motorvarmer e.l. der du parkerer så er det jo greit, hive inn en kupevarmer og ei vifte som virker på sommeren.

Endret av Kåre Lise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...