Frida og fuglehundene Skrevet 25. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2014 Bare til ære for @Renate A og jeg tror hun skjønner hva jeg tenker på Og se det røde går igjen på potesokker og dekken, det var bare flaks Fra en tur på 1 mil i 20 minus og strålende sol i dag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Bare til ære for @Renate A og jeg tror hun skjønner hva jeg tenker på Og se det røde går igjen på potesokker og dekken, det var bare flaks Fra en tur på 1 mil i 20 minus og strålende sol i dag Aaaa!!! Gleder meg å se en så samkjørt duo, du er herved utstyrsguruen vår her inne De kobbelene har jeg også, de er så mye bedre enn de nye, syntes de nye er så stive og ekle Å gå 1mil i -20grader er sprekt, men når man er såpass godt bekledd som gutta dine er så går alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 26. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Aaaa!! Gleder meg å se en så samkjørt duo, du er herved utstyrsguruen vår her inne De kobbelene har jeg også, de er så mye bedre enn de nye, syntes de nye er så stive og ekle Å gå 1mil i -20grader er sprekt, men når man er såpass godt bekledd som gutta dine er så går alt Hihi Enig! De er aller best, det er så synd de ikke lager de lenger, skulle hatt noen nye :/ Hihi, ja, de elsker å være på tur, så da spiller vær ingen rolle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Hihi Enig! De er aller best, det er så synd de ikke lager de lenger, skulle hatt noen nye :/ Hihi, ja, de elsker å være på tur, så da spiller vær ingen rolle Jeg kan liksom ikke skjønne hvorfor de lagde de andre kobblene...men, men håper de har fått mange nok tilbakemeldinger så de begynner å lage de gamle igjen, lov å drømme ihvertfall Chicka elsker også det kalde været som er nå, løper rundt og er koko, også det å rulle seg i den iskalde snøen er extra stas, brrr... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Lenge siden jeg har kikket her! Så mange fine bilder . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 26. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Jeg kan liksom ikke skjønne hvorfor de lagde de andre kobblene...men, men håper de har fått mange nok tilbakemeldinger så de begynner å lage de gamle igjen, lov å drømme ihvertfall Chicka elsker også det kalde været som er nå, løper rundt og er koko, også det å rulle seg i den iskalde snøen er extra stas, brrr... Ja, der sa du noe! Jeg får sende en klagemail, hehe Det kobbelet har Isak hatt i snart fire år, og han trekker ganske mye (eller, siste halvåret har jeg vært nazi, så nå går han ganske pent), og det er det eneste kobbelet som han ikke har ødelagt. Han sleit ut feks lærkobbel etter kort tid. I tillegg er de supergode å holde i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2014 Nydelige julebilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 6. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Skjer ikke så mye spennende her for tiden, men vi er ute på mange fine turer Her er et bilde fra i dag 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Hihihi, hva synes Bris om kondomdressen? Nevø har også en slik. Ser ut som vi mishandler ham når vi tar den på, men fort glemt når vi kommer oss ut på tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 6. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Hihihi, hva synes Bris om kondomdressen? Nevø har også en slik. Ser ut som vi mishandler ham når vi tar den på, men fort glemt når vi kommer oss ut på tur. Han synes noe sånt som dette Han holder på å dø inne, da rister han og peser og er helt ute av seg, og så går vi ut og det er nesten glemt. Da er det bare ekkelt å ha noe på ryggen, så han prøver liksom å klø seg med å dytte opp rumpa, haha Men slik er det når han nesten fryser ballene av seg på tur 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2015 Vi gikk ut på tur like etter jeg kom hjem fra nattevakt og var ute i fire timer i dag, så nå er de slitne og jeg kan få skrive eksamensoppgava mi, vaske leilighet og slappe av med god samvittighet Litt senere får de kanskje trene på litt frysmarkering og triks Og nei, han tryna ikke! Det så ikke merkelig ut når han løp før jeg så på bildet @Mud, tror du en belger ville passet inn i livet vårt? Lange turer flere ganger i uka, hodetrening, konkurranselydighet, bruks, trekk osv? Har snust på tanken i flere måneder, men blir uansett ikke en til her på et par år 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 14. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2015 @Mud, tror du en belger ville passet inn i livet vårt? Lange turer flere ganger i uka, hodetrening, konkurranselydighet, bruks, trekk osv? Har snust på tanken i flere måneder, men blir uansett ikke en til her på et par år Nå var det ikke meg du spurte, men jeg kan ikke se hvorfor den ikke skulle passe? Artig det nederste bildet der ja. Ser virkelig ut som om Isak er i ferd med å falle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2015 Nå var det ikke meg du spurte, men jeg kan ikke se hvorfor den ikke skulle passe? Artig det nederste bildet der ja. Ser virkelig ut som om Isak er i ferd med å falle. Ikke jeg heller, men så kjenner jeg ikke så godt til rasen enda Heldigvis noen år til å tenke på Hehe ja, det ser slik ut, kan liksom ikke skjønne at det så ut som han løp helt normalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2015 @Mud, tror du en belger ville passet inn i livet vårt? Lange turer flere ganger i uka, hodetrening, konkurranselydighet, bruks, trekk osv? Har snust på tanken i flere måneder, men blir uansett ikke en til her på et par år En belger hadde stortrivdes hos dere. Det er ikke noe å lure på en gang Og belgere og settere liker hverandre, det er nemlig veldig gøy å løpe tulling når man er belger Edit: *klippe resten* feil tråd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2015 En belger hadde stortrivdes hos dere. Det er ikke noe å lure på en gang Og belgere og settere liker hverandre, det er nemlig veldig gøy å løpe tulling når man er belger Edit: *klippe resten* feil tråd Haha Det er bra! For jeg liker det at setterne har mye energi, for de får så mye ut av det å løpe løs, og de er glade i å jobbe fysisk (som feks trekke meg på kickbike eller sykkel). Og vi trenger en til som liker sånne ting da det i perioder kan bli mer fysisk enn mental trening. Det beste jeg vet er å ta med hundene i skogen og bare være oss og se de løpe og kose seg. De trener seg selv også, de får mye muskler av løpinga de driver med. Jeg får ikke dårlig samvittighet om de må slite seg igjennom snø opp til magen, for de elsker å å bruke kroppen sin. Regner med en belger ikke løper like mye, men at neste rase har høy intensitet ved aktivitet liker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2015 Haha Det er bra! For jeg liker det at setterne har mye energi, for de får så mye ut av det å løpe løs, og de er glade i å jobbe fysisk (som feks trekke meg på kickbike eller sykkel). Og vi trenger en til som liker sånne ting da det i perioder kan bli mer fysisk enn mental trening. Det beste jeg vet er å ta med hundene i skogen og bare være oss og se de løpe og kose seg. De trener seg selv også, de får mye muskler av løpinga de driver med. Jeg får ikke dårlig samvittighet om de må slite seg igjennom snø opp til magen, for de elsker å å bruke kroppen sin. Regner med en belger ikke løper like mye, men at neste rase har høy intensitet ved aktivitet liker jeg Mine belgere har vært løpehunder og trivdes best med hunder de kunne løpe med..Løpe dagen lang helst. Det var utrolig deilig når jeg hadde to stk, da var det bare å slippe de på jordet og la de holde på til de ble utslitt. Loke lekte veldig godt med whippeter , vorsthere og Settere pga den løpingen *ler* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2015 Mine belgere har vært løpehunder og trivdes best med hunder de kunne løpe med..Løpe dagen lang helst. Det var utrolig deilig når jeg hadde to stk, da var det bare å slippe de på jordet og la de holde på til de ble utslitt. Loke lekte veldig godt med whippeter , vorsthere og Settere pga den løpingen *ler* Ja, den løpingen er veldig praktisk når de kan ta den ut på hverandre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 De er så fine de gutta dine Er så koselig å få snapchats av dere! Drømmer litt om å få min egen setter jeg altså 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 15. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 De er så fine de gutta dine Er så koselig å få snapchats av dere! Drømmer litt om å få min egen setter jeg altså Hehe, det er hyggelig å høre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2015 Masse fine bilder av kjekkingene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2015 Fine bilder av Bris og Isak Vi må få gått tur sammen snart! Har ledig tid fra og med uke 10 Edit: La til noe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Det var meldt fint vær i dag, så vi fikk med oss naboen ut på tur. Vi var ute i fire timer i nydelig vårvær Blæ, noe skjedde her, bildene vil ikke legges ut, så de kommer i neste innlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 En elegant, en litt mindre elegant... Sara og Isak "Fly me to the moon" Litt rar og stiv gange over den glatte isen Full fart Trioen på tur, med superbleigen i midten Han blir sånn når jeg ber han om sitt og bli, og han ser så overlegen ut 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 21. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2015 Må jo si, den kondomdressen (...) Og når du ser han uten... Helt i esset! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2015 Bris og det uttrykket hans på sitt og bli bildene, altså :lol: Ser ut som om gutta koser seg fælt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts