blafra Skrevet 6. August 2012 Rapporter Skrevet 6. August 2012 Er en gift dame på 30 år, har en sønn på 19 måneder, en kanin som er husren og raser rundt i stua vår, en greyhound-hannhund på snart 7 år, og en whippethannhund på to år. Driver ellers med mye rart, jobber som laboratorie-assistent og du finner meg som regel ute i skog og mark med familien min. Ble medlem her for en god del år siden men har ikke vært aktiv. 1 Siter
Malamuten Skrevet 6. August 2012 Rapporter Skrevet 6. August 2012 Velkommen Hvordan går det med to mynder og en kanin i stua da? Siter
Guest Yellow Skrevet 6. August 2012 Rapporter Skrevet 6. August 2012 Velkommen Hvordan går det med to mynder og en kanin i stua da? Det jeg også tenkte, hehe. Men velkommen hit! Siter
blafra Skrevet 7. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. August 2012 Hehe måtte tilvenning til, men de forstår at den er en del av flokken så lenge de er inne i huset. Ute stoler jeg ikke dem, så når kaninen er ute i hagen må hundene være i hundehagen sin. Siter
blafra Skrevet 8. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2012 har lagt ut noen bilder av hundene i bildeforumet http://hundesonen.no/forum/topic/64569-greyhounden-tiger-og-whippeten-knerten-og-litt-greyhound-venner/ 2 Siter
Recommended Posts