Rocket Skrevet 5. August 2012 Rapporter Skrevet 5. August 2012 Har seg sånn at jeg har lyst å bestille, meeeeeeeen jeg har ikke payson konto og forstår meg ikke på den forskuddbetalingen de har (Kontonummergreiene) så jeg tørr ikke helt å bruke forskuddsbetaling helder i redsel for å gjøre feil og sende penger til ytre gokk istedenfor minx. Så noen her inne som har payson som skal bestille derfra, som har mulighet til å samtidig bestille til meg? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 5. August 2012 Rapporter Skrevet 5. August 2012 Jeg skal, men må vente på lønn som kommer om en uke. Kan godt bestille for deg også, har gjort det for flere her inne. 1 Siter
Gjest Skrevet 5. August 2012 Rapporter Skrevet 5. August 2012 Jeg skal, men må vente på lønn som kommer om en uke. Kan godt bestille for deg også, har gjort det for flere her inne. Da vil jeg gjerne bestille ett også! Siter
Debbie Skrevet 6. August 2012 Rapporter Skrevet 6. August 2012 Eh, rekke opp hånda, jeg også???? 1 Siter
Rocket Skrevet 6. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2012 Jeg skal, men må vente på lønn som kommer om en uke. Kan godt bestille for deg også, har gjort det for flere her inne. Oooooh tusentakk! Laget bestillingen jeg ville ha i går før jeg fant ut det der med betalingsgreiene, så har screen shot av den. Så blir det enklere for deg å vite presis hva jeg vil ha Sender PM med bestillingen og adresse osv nuh Siter
Ingvild Skrevet 6. August 2012 Rapporter Skrevet 6. August 2012 Jeg vil jeg vil jeg vil! Men det er idiotisk å bruke penger på Minx-halsbånd før Geo er utvokst. Siter
LilleZara Skrevet 27. August 2013 Rapporter Skrevet 27. August 2013 Noen som skal bestille nå snart? Siter
Recommended Posts