simira Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Jeg var så sliten i både kroppen og hodet i går da jeg kom hjem! Tross varierende vær fikk vi jobbet masse og fikk fremgang på de to største problemene vi har hatt i treningen. Og lillegutt lå godt over 2 minutter i fellesdekk opptil flere ganger! Kjempefornøyd med kurset, vi kommer nok tilbake. Tonje hadde tatt turen fra Trondheim med Kodak og Varga. Her prøver Tonje å forklare Varga at dekk impliserer å ligge på magen, ikke på ryggen. Mongoraptus Sånn ja Monica og Bella Anette og Dotten-Vinnie-Thornby-Eple-Com-Moody trener target Sandra og Aiko trener lineføring Amira og Odin ligger trygt og tørt og venter Dany blir introdusert til apport Arla fikk også apportere! Våt-våtere, Tindra og Monica Neseprøve-Aiko Ferdig for dagen-hunder! 1 Siter
simira Skrevet 30. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Søndag var det heldigvis litt bedre vær, så jeg fikk brent meg litt, og trent masse! Marianne og Dany finner ruta Amiga later som hun er tålmodig Lineføring med fantastiske Aiko Rottefanger-Aiko Hoppe-Aiko Moony viste seg å ha talent for apportering Marianne og Marvin venter på tur Apport-jenter En slags lineføring, tror jeg Best uten bånd Kodak vil også være med Teller flått Makan til fokusert kelpie! Bakbeinskontroll Hoppedott Sulten Kodak Marvin i ruta Amiga kan også apportere Valpemage! Valpeinnkalling Kiter venter (ikke fullt så) tålmodig Oppsummering... så fornøyde var Marianne og Sandra! 1 Siter
simira Skrevet 30. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Alle bildene ligger her: http://www.simira.net/gallery/Hund/2012-07-29-Kurs_Maren/ Vennligst ikke legg dem på Facebook, utover det vil jeg bare gjerne vite hvor bildene brukes og beholde © -merket i hjørnet. Siter
tm100021 Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Ååå! Jeg skulle SÅ ha vært der! Så ut som om dere alle hadde en knall helg! Siter
Guest LXT Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Haha jeg må le av oppsummeringsbildet med Sandra og meg! Artig med bilder, mitt bidrag kommer etterhvert. Siter
Anette Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 hahaha oppsummeringsbildet viste mer den slitne siden all entusiasmen var brukt opp da Var en knall helg, og jeg vet monica123 og Marvin har masse masse bilder også og malamuten tok bilder også Bare teite Anette som glemte kamerabag'en på nøtterøy. Siter
Malamuten Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Fine bilder. Likte det siste oppsummeringsbildet Siter
pippin Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Koselig.no! Jeg må tjene mer penger så jeg også får råd til kurs! Siter
Monica123 Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Flotte bilder Mine kommer litt senere i dag,men legger bare ut noen av de orker ikke legge inn 105 bilder 1 Siter
borderen Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Vet ikke helt hva jeg synes om det oppsummeringsbildet... Får håpe det var utmattelsen av så voldsomt mye lærdom som tok knekken på dem! 1 Siter
Monica123 Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Aiko avstands kommandering Aiko hopp over hinder Skjer det ikke noe snart a? Viktig og ha det morro Amiga apport Amiga trikser Bella hopper Sitt og bli Bella ruta Dany hopper Dany ruta Ruta Fellesdekk Kiter knertis koser seg på fanget til mamma Kodak konsentrerte damer Marvin kjekker seg i ruta En kookier dans Marvin koser fanget til mamma Marvin flyr inn i ruta Innkalling Moody Moody apport Siter
Mud Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Skrevet 31. Juli 2012 Jeg vil også! Må snart låne jeg en hund å dra på kurs med så koselig og lærerikt ut! Siter
edlitam Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Skrevet 31. Juli 2012 Når jeg får ny hund i hus så skal jeg helt klart på kurs med deg Maren Selv som 13 åring på nkku leir syns jeg du var super Siter
borderen Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Skrevet 31. Juli 2012 Når jeg får ny hund i hus så skal jeg helt klart på kurs med deg Maren Selv som 13 åring på nkku leir syns jeg du var super Å, så hyggelig å høre! Og så moro å se på bilder! Vi hadde det skikkelig koselig med vår lille sonen-gjeng! 1 Siter
Malamuten Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Skrevet 31. Juli 2012 Bilder er på vei inn på facebook så da kommer de hit etterpå Ble en del dårlige da, jeg blir bare ikke venn med det kameraet, men noen allrighte ble det også Siter
Malamuten Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Skrevet 31. Juli 2012 Valpe innkalling, Bella i farta Aiko er klar for lineføring Aiko var flink og fikk belønning Fot Amiga er tilskuer Hopp over hinder Moody apporterer Tindra (?) er bare pen Leking hopp Innkalling *dele opp* Siter
Malamuten Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Skrevet 31. Juli 2012 Marvin sitt 'skal vi gå på tur' blikk Pene kiter. Dany trener fvf For en herlig kontakt og intensitet det er på den valpen *dele opp igjen fordi jeg har en teit pc* Siter
Malamuten Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Skrevet 31. Juli 2012 Felles dekk er igang. Moody Aiko Odin Dany og Tindra Maren og Kiter leker forstyrrelse Kiter Kodak Odin apporterer Marvin trener ruta Fin Bella skal prøve seg på ruta Og bella igjen Siter
Recommended Posts