Lola Pagola Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2012 SM Elite Regnoverall Størrelse: XL Farge: svart. Reflekstriper på sidene. Kondisjon: ubrukt med prislapp på. Kun prøvd på. (var for stor). Justerbar strikk i liv og hals. Glidlås. Ny pris kr.249 Selges for kr.230 inkl. porto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 30. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 What? Ingen som er interessert, enda så drittvær vi har her til lands? Det er lov til å gi bud altså :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Denne er fortsatt til salgs, perfekt i høstværet. Jeg er litt dårlig til å beregne størrelser, men denne var altså for stor til min dalmatinerhannhund, som er 61 cm lang. Jeg ser for meg at den kanskje kan passe til en RR hannhund eller en berner sennen, men som sagt, jeg er dårlig til å beregne. Kan måle den her og der om det er ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 28. August 2012 Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Da passer den ikke Zebra, søren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Da passer den ikke Zebra, søren. Nei hun drukner nok i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camilla Rygh Van Goudoever Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Er den til salgs ennå? Hvis ikke, hvor er den kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Er den til salgs ennå? Hvis ikke, hvor er den kjøpt? Den er fortsatt til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts