Taggen Skrevet 9. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2013 kjempesøøt Takk Jeg var jo ikke forberedt på valpebilder da jeg gikk inn her, gi litt advarsel på forhånd da Sukk. hehe, Siter
Gjest Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Skrevet 27. Januar 2013 Fin sele! Er det minipina-sele? Tenkte å kjøpe derfra selv når påsan blir gammel nok og ferdig utvokst nemlig Du må legge ut noen bilder når hun bruker den in action også! Siter
Taggen Skrevet 27. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Januar 2013 Fin sele! Er det minipina-sele? Tenkte å kjøpe derfra selv når påsan blir gammel nok og ferdig utvokst nemlig Du må legge ut noen bilder når hun bruker den in action også! Ja det er minipina sele, den kan anbefales på det sterkeste Blir oppdater bilder i treningsprofil tråden min også. http://hundesonen.no/forum/topic/66732-shantis-treningsprofil/ og på hjemmesiden min http://taggen.webs.com/ Siter
MaritaS Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Skrevet 27. Januar 2013 Hehe, så lita hun så ut med den selen på, sikkert de tykke båndene som gjør det. Siter
Taggen Skrevet 30. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2013 Hvor er hun fra? Hun er fra Sverige. Björkelunds Kennel heter kennelen... 1 Siter
tm100011 Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Veldig ansiktspen rottejente. Hvem er hun etter? Har selv omplasseringstispe fra oppdretter og er kjempefornøyd med det. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Taggen Skrevet 1. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Takk Hun er fra opprinnelig Sverige. Far: Glädje Gläntas Chiroki Mor: Nikola Crni Lotos Siter
tm100011 Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Åja. Jeg er ganske fersk selv med Rottweiler, har kun hatt hund i voksen alder i 3 år, så jeg kjenner ikke til oppdrettere i utlandet. Og bare så det er sagt, jeg synes avtalen din med oppdretter er helt grei, ikke noe unormalt med den:-) Er dette første kullet hennes? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Taggen Skrevet 3. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Åja. Jeg er ganske fersk selv med Rottweiler, har kun hatt hund i voksen alder i 3 år, så jeg kjenner ikke til oppdrettere i utlandet. Og bare så det er sagt, jeg synes avtalen din med oppdretter er helt grei, ikke noe unormalt med den:-) Er dette første kullet hennes? Sent from my iPhone using Tapatalk Det blei desverre ikke no resultat av parringen, men ja det hadde vært hennes første kull. Siter
Taggen Skrevet 21. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2013 Takk for det.. Syns det jeg også 1 Siter
Recommended Posts