Lola Pagola Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Skrevet 19. Juli 2012 Jeg tror kanskje at jeg skal flytte til Lillehammer ( jeg har ikke bestemt meg enda eller sagt ja til studieplass, så ingen må jage bort andre leieboere bare for å få sjansen til å ha den fanatastiske Lola Pagola som leieboer altså! enda! )... og da må jeg jo ha et sted å bo. Har sett på finn.no, og der var det vel lite som var aktuelt egentlig. Ønsker helst ikke dele kjøkken/bad med noen, og det eliminerer jo mye, litt av grunnen til det er at jeg ikke gidder forholde meg til folk som kanskje ikke er så glad i hunder. Makspris er vel kr 4000 (+strøm?), helst ikke noe over der iallefall, men foreløpig er det viktigste at jeg finner et godt og hundevennlig sted :-) Jeg har heller ikke bil, så er avhengig av at det enten er gode bussforbindelser, eller aller aller helst i gåavstand til høyskolen (3 km eller noe). Noen som vet om noe? Siter
Bananen Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Skrevet 19. Juli 2012 Finn dott enno. Eller sleng inn en annonse i OA også. Siter
ida Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Skrevet 19. Juli 2012 Vi som skal selge hus der. Deler gjerne en FBforespørsel Siter
LinL Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Skrevet 19. Juli 2012 Jeg tror kanskje at jeg skal flytte til Lillehammer ( jeg har ikke bestemt meg enda eller sagt ja til studieplass, så ingen må jage bort andre leieboere bare for å få sjansen til å ha den fanatastiske Lola Pagola som leieboer altså! enda! )... og da må jeg jo ha et sted å bo. Har sett på finn.no, og der var det vel lite som var aktuelt egentlig. Ønsker helst ikke dele kjøkken/bad med noen, og det eliminerer jo mye, litt av grunnen til det er at jeg ikke gidder forholde meg til folk som kanskje ikke er så glad i hunder. Makspris er vel kr 4000 (+strøm?), helst ikke noe over der iallefall, men foreløpig er det viktigste at jeg finner et godt og hundevennlig sted :-) Jeg har heller ikke bil, så er avhengig av at det enten er gode bussforbindelser, eller aller aller helst i gåavstand til høyskolen (3 km eller noe). Noen som vet om noe? oh, 4000 + strøm er ganske lite da desverre, iallefall med god bussforbindelse (som det generelt ikke er i Lillehammer ) Men når er det du tenker da? Er det evt skole, eller kanskje litt utpå høsten. Det slippes endel hybler i okt-nov-des. Mange som ombestemmer seg Men ellers er det som andre sier lurt å legge inn en annonse- jeg ville valgt aviser jeg da, GD og OA Jeg sleit leeenge med å finne meg sted nå til høsten (der jeg bodde tidligere fant vi mugg- huseier malte bare over så var uaktuelt å bli boende der..) Nå betaler jeg 5000 + strøm i mnd, går nesten ikkeno buss og jeg hjelper til i stallen ei helg i mnd for å holde husleia der. Så deler jeg bad med 2 andre Men har stor plass da, og kjempe fine turområder rett utenfor døra også må jeg si at jeg ønsker deg hjertelig velkommen til Lillehammer, er supert studentmiljø iallefall. Også får man kanskje masa seg til litt klåings på Casper'n å da red; ser jo nå at du skal studere, kan ikke lese ordentlig på første forsøk Siter
turbogutten Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Skrevet 19. Juli 2012 Åh, hadde dette vært for noen mnd siden så kunne du ha overtatt leiligheten jeg og kjæresten hadde der oppe. (Jada, jeg flytta impulsivt til Lillehammer uten jobb, men så fikk jeg jobb i Oslo ikke mange mnd etterpå, og måtte flytte ned igjen. Angrer nesten litt nå som jeg har kommet inn på skole der oppe menmen, takket pent nei ) Men vi betalte vel endel mer dessverre, lå vel på en 6000 i mnd. Men uansett, jeg anbefaler virkelig Røyslimoen området! Flotte bussforbindelser overalt egentlig og fiiine turområder for hundevovser Anbefaler deg og se i GD og zett Er det aktuelt for deg å bo litt utenfor lillehammer så er også mulighetene store prismessig Jeg elsker jo Gausdal og er der oppe så ofte som mulig (kjæresten er derfra), follebu f.eks er ikke så galt langt fra lillehammer og er greie bussforbindelser der, og enda bedre turmuligheter hehe. Siter
Pim Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Skrevet 19. Juli 2012 Mulig faren min har noe, han savner å ha hund sjøl og syns det er stas med hunder på gården (så lenge de ikke bråker, etter litt erfaring som utleier til hundeeiere). "Gården" er forresten ikke en gård lenger, men et tun med flere boliger to kvartaler fra midt i Lillehammer sentrum Siter
ida Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Skrevet 19. Juli 2012 Mulig faren min har noe, han savner å ha hund sjøl og syns det er stas med hunder på gården (så lenge de ikke bråker, etter litt erfaring som utleier til hundeeiere). "Gården" er forresten ikke en gård lenger, men et tun med flere boliger to kvartaler fra midt i Lillehammer sentrum Veldig koselig tun, veldig koselige folk og veldig fin hage med løpestreng i Siter
Lola Pagola Skrevet 20. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Oj, mange svar jo :-) Tusen takk! Jeg klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg vil, men må svare innen 26. iallefall. Så får håpe svaret bare åpenbarer seg helt plutselig foran meg Mulig 4000+ strøm er litt lite, men jeg er vant med å betale rundt 3000 og sånn jeg da, men er vel annerledes på slike små steder jeg har bodd før. Men ideelt sett så er jo det taket mitt da. Casper er ikke bråkete av seg nei, rolig og grei. Løpestreng er supert (men da må jeg nok være ute sammen med ham og, for han er en mamma-klegg ) Siter
HHC Skrevet 21. Juli 2012 Rapporter Skrevet 21. Juli 2012 Oj, mange svar jo :-) Tusen takk! Jeg klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg vil, men må svare innen 26. iallefall. Så får håpe svaret bare åpenbarer seg helt plutselig foran meg Mulig 4000+ strøm er litt lite, men jeg er vant med å betale rundt 3000 og sånn jeg da, men er vel annerledes på slike små steder jeg har bodd før. Men ideelt sett så er jo det taket mitt da. Casper er ikke bråkete av seg nei, rolig og grei. Løpestreng er supert (men da må jeg nok være ute sammen med ham og, for han er en mamma-klegg ) Er nok litt lite ja, jeg hadde et "kupp" i fjor i forhold til en del andre jeg kjenner, 33kvm for meg selv inkl strøm, tv for 4500,- Sier som tidligere om du bestemmer deg for Lillehammer - velkommen Siter
Pim Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Skrevet 22. Juli 2012 Oj, mange svar jo :-) Tusen takk! Jeg klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg vil, men må svare innen 26. iallefall. Så får håpe svaret bare åpenbarer seg helt plutselig foran meg Mulig 4000+ strøm er litt lite, men jeg er vant med å betale rundt 3000 og sånn jeg da, men er vel annerledes på slike små steder jeg har bodd før. Men ideelt sett så er jo det taket mitt da. Casper er ikke bråkete av seg nei, rolig og grei. Løpestreng er supert (men da må jeg nok være ute sammen med ham og, for han er en mamma-klegg ) Kan spørre pappa om han har noe ledig til høsten hvis du vil? Han pleier å oppmuntre leietagerne til å bruke hagen, har til og med kjøpt eget hagebord m/stoler for leieboerne, hihi Det er fritt fram å bruke løpestrengen - men han er sikkert veldig glad for at du holder oppsyn med Casper så lenge han er i hagen. Naboen har hatt dalmiser før, så en del tafsing fra deres side må påregnes Trooor prisen ligger på rundt 3500 alt inkl, men skal ikke si noe for sikkert siden det er lenge siden jeg sist ble oppdatert. Man deler enten med 1 eller 2 andre (to hybelleiligheter). Siter
Lola Pagola Skrevet 24. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2012 Kan spørre pappa om han har noe ledig til høsten hvis du vil? Han pleier å oppmuntre leietagerne til å bruke hagen, har til og med kjøpt eget hagebord m/stoler for leieboerne, hihi Det er fritt fram å bruke løpestrengen - men han er sikkert veldig glad for at du holder oppsyn med Casper så lenge han er i hagen. Naboen har hatt dalmiser før, så en del tafsing fra deres side må påregnes Trooor prisen ligger på rundt 3500 alt inkl, men skal ikke si noe for sikkert siden det er lenge siden jeg sist ble oppdatert. Man deler enten med 1 eller 2 andre (to hybelleiligheter). Du må veldig gjerne spørre ham ja! :-) heller mer og mer mot lillehammer nå faktisk. Tafsing er knall Høres ut som et veldig fint sted! Du kan hilse og si at Casper er snill og grei, ødelegger ikke, og er ikke bråkete (han kan bjeffe et par ganger for å si fra om det banker på døren og sånn da, men ingen gneldrehund.). Jeg er ganske grei selv forresten Siter
Lola Pagola Skrevet 26. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2012 Nå har jeg sagt ja til studieplass, så da søker jeg definitivt ett sted å bo og :-) Så at campingen leide ut hytter, men de var jo selvsagt borte fra markedet nå... 1 Siter
ida Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Skrevet 31. Juli 2012 Du må rydde i innboksen din. Den er full Her: http://www.finn.no/f...nnkode=36204471 http://www.finn.no/f...nnkode=36161884 http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=35975988 Siter
Lola Pagola Skrevet 1. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2012 Takk! :-) Den eneboligen var nydelig men det blir i dyreste laget altså. Har sendt mail til den andre, men ikke fått noe svar enda. Litt dumt at den ikke leies ut før sept. Den tredje har jeg i bakhodet hvis det blir megakrise... virker som den ligger litt i gokk, så vet ikke hvordan det er med bussforbindelsene... (har ryddet innboksen nå.) Skal på en visning i morgen, http://www.finn.no/f...nnkode=36220194 håper den ikke blir lovet bort i dag, synes utleieren hørtes veldig koselig ut. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.