Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

den første helgen i august kommer det en ny firbeint her hjemme etter Mirenzo`s Bacardi Razz ogBullhawk Reverence. hannhund i fra kennel Crocstaff (staffordshire bullterrier) som skal hete Ashlan (regner med at det er det jeg kommer til å velge som navn)

de tar han med seg til nesbyen der vi skal være med på utstillingen der :)

da blir det 3 valper, en hanne på 18mnd, ei tispe på drøye året å kanskje ei tispe på 4år fordelt på to hytter :)

får også ei tispe på fôr som skal hete Karma, mere info kommer senere :)

greier nesten ikke å vente på at utstillings helga skal komme :D drar nedover til halden en dag denne uken å skal sniffe litt på han :heart::w00t:

post-11179-0-63714300-1341788660_thumb.j

post-11179-0-62962600-1341788668_thumb.j

post-11179-0-94875900-1341788671_thumb.j

• Like 1
Skrevet

Etter å ha tilbrakt nesten en uke med Bob (pappaen) så er jeg 99.9% sikker på at dere kommer til å få en fin og rolig fyr, makan til gemytt på den gutten :wub:

• 3 weeks later...
Skrevet

Da er det ikke lenge til lakris gutten min kommer hjem til tomter :D kun 4 dager til jeg ser han å 6 dager til han flytter hjem :) greier nesten ikke å vente!

Har kjøpt et rosa og et blått halsbånd og leie bånd, da et til Bosse som han skal hete og et til tispa jeg jeg skal ha på fôr :) litt usikkert enda ang henne så jeg får bare se :) en valp av hvert kjønn blir det uansett her..

Skal dra til trøgstad og kjøpe mat (vom & hundemat) denne uken da de begynner med fersk fôr igjen etter tirsdagrn :) da blir det nok av hundemat til hele flokken her :)

• Like 1