Gå til innhold
Hundesonen.no

venter i spenning på Ashlan å Karma :)


Ginostaff
 Share

Recommended Posts

den første helgen i august kommer det en ny firbeint her hjemme etter Mirenzo`s Bacardi Razz ogBullhawk Reverence. hannhund i fra kennel Crocstaff (staffordshire bullterrier) som skal hete Ashlan (regner med at det er det jeg kommer til å velge som navn)

de tar han med seg til nesbyen der vi skal være med på utstillingen der :)

da blir det 3 valper, en hanne på 18mnd, ei tispe på drøye året å kanskje ei tispe på 4år fordelt på to hytter :)

får også ei tispe på fôr som skal hete Karma, mere info kommer senere :)

greier nesten ikke å vente på at utstillings helga skal komme :D drar nedover til halden en dag denne uken å skal sniffe litt på han :heart::w00t:

post-11179-0-63714300-1341788660_thumb.j

post-11179-0-62962600-1341788668_thumb.j

post-11179-0-94875900-1341788671_thumb.j

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da er det ikke lenge til lakris gutten min kommer hjem til tomter :D kun 4 dager til jeg ser han å 6 dager til han flytter hjem :) greier nesten ikke å vente!

Har kjøpt et rosa og et blått halsbånd og leie bånd, da et til Bosse som han skal hete og et til tispa jeg jeg skal ha på fôr :) litt usikkert enda ang henne så jeg får bare se :) en valp av hvert kjønn blir det uansett her..

Skal dra til trøgstad og kjøpe mat (vom & hundemat) denne uken da de begynner med fersk fôr igjen etter tirsdagrn :) da blir det nok av hundemat til hele flokken her :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...