Gå til innhold
Hundesonen.no

Surfepakke til mobil.


ipadda
 Share

Recommended Posts

Guest Kåre Lise

Jeg har 500MB og det holder massevis til vanlig surfing og epost o.l. men med engang jeg begynner bruke f.eks spotify online så drar det på seg. Begrenset hva jeg kan se av TV / video.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 1GB og det holder i massevis for min del. Har fått tilsendt 2,9 gb fra januar og sendt 403 mb, så jeg er godt innenfor.. he he. Når det er sagt har jeg trådløst nettverk hjemme og bruker jo det da.

Mitt bruk er stort sett surfing, sjekking av epost, wordfeud ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mitt bruk blir det til eventuelle kjøreturer - hvor jeg somregel sjekker FB, legger gjerne ut ett bilde og to, og evnt sjekker mail/vg.no

Spotify står alltid på offline mode, med mindre jeg finner nye sanger, å sånt kan jeg fikse hjemmefra uten problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mitt bruk blir det til eventuelle kjøreturer - hvor jeg somregel sjekker FB, legger gjerne ut ett bilde og to, og evnt sjekker mail/vg.no

Spotify står alltid på offline mode, med mindre jeg finner nye sanger, å sånt kan jeg fikse hjemmefra uten problem :)

Da tror jeg 1 gb skal holde i massevis. Jeg har 700 mb og sjekker facebook flere ganger daglig, sjekker mail og leser litt nyheter, og litt her inne. Holder ganske akkurat, ligger som regel litt under :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mitt bruk blir det til eventuelle kjøreturer - hvor jeg somregel sjekker FB, legger gjerne ut ett bilde og to, og evnt sjekker mail/vg.no

Spotify står alltid på offline mode, med mindre jeg finner nye sanger, å sånt kan jeg fikse hjemmefra uten problem :)

Da er 1 gb mer enn nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 500mb og det holder for meg i massevis.. Jeg bruker kun mobil nettet når jeg ikke har tilgang på trådløst.. Sjekker som regel fb, spiller og er litt på nettet og har vel ikke enda kommer over 200 mb i hele tatt.. :) Men nå har jeg som regel tilgang på trådløst nesten uansett hvor jeg er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt til komplett fra telenor og få fri bruk av data ut året! Mange pakker å velge mellom.

http://www.telenor.n...forside_fridata

Netcom har det samme, de har også en type abo hvor du får med et års gratis spotify premium :)

Jeg kan ikke bytte enda (jeg skal, men det blir nok ikke telenor da) på grunn av binding på abn.

Hmm, prøve med 1GB pakken først da (er 99,- i mnd dyrt forresten?) , så får vi se :) Jeg har nok 5-6 mnd igjen av abn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...