Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor kjøper dere neseprøver?


Recommended Posts

Jeg kjøpte på maxbo denne gangen, og ga vel 500kr for 210 stk. Ettersom det var så mange jeg skulle ha, og en del å gjøre, så ble det litt i arbeidstid. Men har hørt at det er forskjellig fra gang til gang hos noen. Noen ganger tar de bare betalt for materialet, mens andre ganger også for arbeidstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stakk bare innom byggmax. De fiksa rundt 200 (?) stk som de bare laget ut av en planke. Tror vi betalte 60 kr eller noe - ikke noe plusprosjekt for han som lagde de :lol: Men de hadde litt tresplinter og sånn så jeg brukte litt tid på å plukke av sånt etterpå, men det var overkommelig og definitivt bedre enn 50 kr for 6 stk :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stakk bare innom byggmax. De fiksa rundt 200 (?) stk som de bare laget ut av en planke. Tror vi betalte 60 kr eller noe - ikke noe plusprosjekt for han som lagde de :lol: Men de hadde litt tresplinter og sånn så jeg brukte litt tid på å plukke av sånt etterpå, men det var overkommelig og definitivt bedre enn 50 kr for 6 stk :lol:

Det var jo veldig billig. :) Hvilke mål skal det være på de?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelse?

Ja, jeg har ikke peiling jeg altså, bare spør. Jeg synes nemlig den bunten med pinner som ligger i kjøkkenskuffen ser akkurat maken ut som de pinne folk bruker på trening. Men jeg har aldri prøvd en nese i hele mitt liv, så fasiten overlater jeg til ekspertisen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har ikke peiling jeg altså, bare spør. Jeg synes nemlig den bunten med pinner som ligger i kjøkkenskuffen ser akkurat maken ut som de pinne folk bruker på trening. Men jeg har aldri prøvd en nese i hele mitt liv, så fasiten overlater jeg til ekspertisen. ;)

de vi har til pinnekjøtt er iallefall alt for små i størrelse til neseprøve pinner :)

sakset fra der man kan kjøpe: Pinnene er i størrelse 2x2x10 cm.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har ikke peiling jeg altså, bare spør. Jeg synes nemlig den bunten med pinner som ligger i kjøkkenskuffen ser akkurat maken ut som de pinne folk bruker på trening. Men jeg har aldri prøvd en nese i hele mitt liv, så fasiten overlater jeg til ekspertisen. ;)

De er mye tynnere enn 2x2 cm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Ja, jeg har ikke peiling jeg altså, bare spør. Jeg synes nemlig den bunten med pinner som ligger i kjøkkenskuffen ser akkurat maken ut som de pinne folk bruker på trening. Men jeg har aldri prøvd en nese i hele mitt liv, så fasiten overlater jeg til ekspertisen. ;)

Nå vet jeg ikke hvordan størrelsen på dem er, men så lenge man innimellom bruker riktig størrelse, så er det neppe noe problem å trene på pinner med en litt annen størrelse enn du får på konkurranse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...