simira Skrevet 4. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2012 Flere som vil være med? Har tenkt å trene litt rally med Kovu, så setter nok opp en liten bane, men kommer et par andre som skal trene passering og lydighet også. Bare å hive seg med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2012 får se ann formen imorgen kelpien er syk menne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100008 Skrevet 4. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2012 Vurderes seriøst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 4. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2012 Vurderer det! Får se imorgen kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 4. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2012 Funker det om jeg tar med løpetispe, eller? Forbanna kreket blir aaaldri ferdig, kjeder meg! :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 Funker det om jeg tar med løpetispe, eller? Forbanna kreket blir aaaldri ferdig, kjeder meg! :rolleyes2: Kan jo være interessant å se hvordan Kovu jobber med den forstyrrelsen. Gjerne for meg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 Jeg kommer muligens. Er det på sirkusplassen du har tenkt til å trene, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 Kan jo være interessant å se hvordan Kovu jobber med den forstyrrelsen. Gjerne for meg. Allright! Da tar jeg med begge kreka, blir det slitsomt for folk så si i fra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 Jeg kommer muligens. Er det på sirkusplassen du har tenkt til å trene, eller? Trener helst på gresset (størst utfordring for oss ihvertfall) hvis det ikke er for mye rumenere der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 På fotballbanen rett ved? Eller, hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 Ved siden av museet, rett ved parkeringsplassen. Du ser oss nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts