Anette Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 kl 01:00 skiftet vi på senga kl 11 dagens pillefrokost og gaming og SYTYCD kl 12 ordntli frokost og mer SYTYCD kl 13 ordnet på nakken kl 14 ordnet attester og ryddet besøks pc pulten 15-16-17 tiden elns var vi ute og tok bilder og lekte med hundene kl 18 redigerte jeg bilder og lastet opp ca 19 så trillet vi etter å ha spist alt for alt for alt for mye mat kl 20 dukket nirm,vida og noomi opp og vi konkluderte med at Noomi har fin rumpe kl 21 var det fotball og noomi mente villsvinet trengte en badetime i vannskålen... kl 22 satt vi og lo oss skakk og glemte helt å ta bilder. kl 23 knasket mer piller kl 24 kastet vi nirm på dør og Amiga sa nå er det natta 1 Siter
Kaja Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Så ut som en koselig dag, men masse nam mat! Har Nirm fått seg ny hund? Siter
Jankaa Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Åå, det bildet av T og Issi er jo bare knallkoselig! Det er så godt å se at du er på beina igjen, at jeg tar meg friheten til å danse litt for det, jeg Siter
Poter Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Oi, kan jeg spørre hva du har vært igjennom? Siter
Aslan Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Nydelige vofser du har Og så ut som en finfin dag, altså Siter
Anette Skrevet 2. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Så ut som en koselig dag, men masse nam mat! Har Nirm fått seg ny hund? japp Åå, det bildet av T og Issi er jo bare knallkoselig! Det er så godt å se at du er på beina igjen, at jeg tar meg friheten til å danse litt for det, jeg Oi, kan jeg spørre hva du har vært igjennom? Jeg har Chiari malformasjon og har hatt en dekompresjon operasjon + infeksjon og komplikasjoner. så blitt operert 3 ganger til i nakken + innlagt dren permanent i hodet + hatt midlertidig dren Det var den korte versjonen ;P Nydelige vofser du har Og så ut som en finfin dag, altså Takk Siter
tm100021 Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Jeg er så glad du er hjemme Den middagen så ikke lite god da- Litt misunnelig 1 Siter
Anette Skrevet 2. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Jeg er så glad du er hjemme Den middagen så ikke lite god da- Litt misunnelig butikken var tom for poteter så vi ble litt usunne *hoste* og jaaa jeg er hjemme og best av alt så er jeg uten morfin tar bare paracet nesten nå Siter
Djervekvinnen Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Godt at du har fått kommet deg hjem. Må bare si at T ser ut som en kjempekoselig kar! Han ser så snill ut! 3 Siter
Ganzie Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Pillefrokosten så veldig kjent ut Godt å se at du er hjemme, og den middagen så namnam ut 1 Siter
Recommended Posts