Jankaa Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Fra 00.00-08.30: Diverse festerier. Egnes ikke 'på trykk'.. 08.30-09.30: Zzzz 10.30: Hjem! 11.30: Vasket meg i ansiktet med 5 våtservietter, og drakk litt cola. 12.30: 150g cheeseburger, med salat og 'påmmfri' <3 14.30: 15.30: 16.30, 17.30, 18.30, 19.30, 20.30: Lykkelig underholdt av tv2 bliss, tidvise besøk av Jon Blund. 21.30: Jeg gjorde et halvhjertet forsøk på å se på kampen, men det gikk heller dårlig. Fikk med meg at spania var helt overlegne, altså. 22.30: Mat <3 Siter
pippin Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Haha, for en redusert dag! Men det så også behagelig ut da Misunnelig på den burgern din da.. Siter
Jankaa Skrevet 1. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Ja, jeg var fortsatt full klokken to, så det har vært en bedagelig dag, for å si det sånn... Den burgeren, den kan få hvem som helst til å gråte av misunnelse skal jeg fortelle deg! Et så gjennomført perfekt stykke mat finnes få andre steder i verden! 1 Siter
mushi Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Haha! Så ut som dagen min det der, bare at jeg måtte ut en tur for å hente meg kinamat og slepte meg rundt etter bikkja i en halvtime. 1 Siter
Jankaa Skrevet 1. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Haha! Så ut som dagen min det der, bare at jeg måtte ut en tur for å hente meg kinamat og slepte meg rundt etter bikkja i en halvtime. Lykken er å ha en samboer som ikke drikker like mye som en selv, som tar seg av mat og hunder dagen derpå! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Haha, du skal ha for at du ikke selger inn EFIT'en på falske premisser i alle fall! 2 Siter
Ganzie Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Jeg må le Det var virkelig en "redusert" EFIT, både bokstavelig og metaforisk 1 Siter
Jankaa Skrevet 2. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Neste EFIT skal bli mindre redusert, lover ! Siter
HeleneFS Skrevet 3. Juli 2012 Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 HAHAHAHAAHA vi hadde helt lik søndag ser jeg.... var også GODT redusert. Lå på sofaen helt fra jeg kom hjem om natten til kl 22 på kvelden, da beveget jeg meg inn i sengen. Orket ikkje engang dusje, ble så svimmel og kvalm, men lørdagen var verdt det! Håper det var det for deg og Siter
Jankaa Skrevet 3. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 HAHAHAHAAHA vi hadde helt lik søndag ser jeg.... var også GODT redusert. Lå på sofaen helt fra jeg kom hjem om natten til kl 22 på kvelden, da beveget jeg meg inn i sengen. Orket ikkje engang dusje, ble så svimmel og kvalm, men lørdagen var verdt det! Håper det var det for deg og Du var det du også? Haha, nice! Jeg tror vi burde satse på å få til en skikkelig sonen-FEST en gang, for det virker til å være mange her det hadde vært artig å prøve å drikke under bordet Og, det var verdt hvert eneste smertestikk dagen etterpå! Så gøy er det LENGE siden jeg har hatt det! Hvis man ser bort i fra sinte kompiser, og kompiser som ikke klarer å la være å være klåfingra.. Av og til skulle jeg ønske jeg hadde skjegg eller noe annet avskrekkende... 1 Siter
MegaMarie Skrevet 3. Juli 2012 Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 Haha, skikkelig fin dagen derpå dag da! Burger OG pizza på en og samme da, omnom! Siter
Jankaa Skrevet 3. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 Haha, skikkelig fin dagen derpå dag da! Burger OG pizza på en og samme da, omnom! Jeg liker å være litt sånn badboy i blandt! 1 Siter
Recommended Posts