Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvit eller blå?


L.M.
 Share

  

23 stemmer

  1. 1.

    • Hvit
      12
    • Blå
      11


Recommended Posts

Heisann! Jeg skal ha meg ny tlf nå, skal kjøpe Samsung Galaxy S3, men vet ikke hvilken farge jeg vil ha den i.

Her er argumentene mine:

For hvit:

- Ser renere ut, fettmerker synes ikke like lett

- Ser bedre ut med de sikkert 1000 andre dekslene jeg har sett som jeg vil ha (kommer til å kjøpe noen deksler, så jeg kan bytte på)

- Kanskje mer moderne?? :S

- Blå ser litt lilla ut, misliker lilla... Heller derfor mot hvit

For blå:

- Mørk farge gjør det enklere å se skjermen

- Mørk farge går lettere "i ett" med svart (skal ha svart deksel først tenker jeg)

- Er ikke wannabe Apple :P

Her kan dere se på og sammenlikne de to fargene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blå blå blå blå blå blå blå blå blå blå

bestilte istad :whistle:

Har holdt i den hvite og egentlig vil jeg bare si uck :x synd blå ble så forsinket men riktig av samsung å holde tilbake da det var en nyanse blå feil på første batch :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blå blå blå blå blå blå blå blå blå blå

bestilte istad :whistle:

Har holdt i den hvite og egentlig vil jeg bare si uck :x synd blå ble så forsinket men riktig av samsung å holde tilbake da det var en nyanse blå feil på første batch :aww:

Den nyansa feil, er det den lyse stripa på siden eller skal den være sånn? For så på den på Elkjøp istad, de sa den hadde noe fargeproblemer, men vet ikke om den jeg så var riktig eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLÅ!

Kvit blir bære møkkete! ;)

Det har jeg også tenkt på, men det er jo en mobil, ikke en genser, og jeg skal jo ha deksel på så blir ingen riper bakpå. Blir den så skitten da? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også tenkt på, men det er jo en mobil, ikke en genser, og jeg skal jo ha deksel på så blir ingen riper bakpå. Blir den så skitten da? :S

hehe aner itte! :P

Kvitt blir for fint for meg ihvertfall så jeg hadde gått for blå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nyansa feil, er det den lyse stripa på siden eller skal den være sånn? For så på den på Elkjøp istad, de sa den hadde noe fargeproblemer, men vet ikke om den jeg så var riktig eller ikke.

De som var feil ble aldri sendt noe sted. De som var feil farge blir aldri solgt, derfor blå ble utsatt en mnds tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg sannelig jeg har bestemt meg, dere :D Valgte blå, og den skal bestilles imorgen :) Fant ut at blå rett og slett er mer meg, har alltid vært guttejente, og foretrekker mørke farger ^^ Bestemte meg også for at jeg gir blanke i om dekslene jeg vil ha muligens ikke heelt matcher blåfargen, jeg kjøper den mobilen og de dekslene jeg vil ha, matche hva det matche vil :lol: Så nå er det rett på eBay og velge ut et par pene deksler og finne skjermbeskytter, og imorra bestiller jeg telefonen min! :frantics::phone:

Tusen takk til dere som hjalp meg finne ut av dette, skal ikke være lett vett! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg sannelig jeg har bestemt meg, dere :D Valgte blå, og den skal bestilles imorgen :) Fant ut at blå rett og slett er mer meg, har alltid vært guttejente, og foretrekker mørke farger ^^ Bestemte meg også for at jeg gir blanke i om dekslene jeg vil ha muligens ikke heelt matcher blåfargen, jeg kjøper den mobilen og de dekslene jeg vil ha, matche hva det matche vil :lol: Så nå er det rett på eBay og velge ut et par pene deksler og finne skjermbeskytter, og imorra bestiller jeg telefonen min! :frantics::phone:

Tusen takk til dere som hjalp meg finne ut av dette, skal ikke være lett vett! :P

hvor bestiller du ifra btw? :D

Endte hos telenor.no pga ekstremt god tilbud på pris kontra telehuset/telekoisken ol. kjøpte med abonnementet jeg har fra før og er fornøyd med da. så jeg slapp å bli så blakk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor bestiller du ifra btw? :D

Endte hos telenor.no pga ekstremt god tilbud på pris kontra telehuset/telekoisken ol. kjøpte med abonnementet jeg har fra før og er fornøyd med da. så jeg slapp å bli så blakk :lol:

Bestiller fra Tele2.no :) Har allerede abonnement derfra, det har desverre gått ut på dato, så de selger det ikke lenger på nye mobiler, men fant et som var veldig lignende og dekker bruket mitt ^^ Var billigere enn det meste jeg fant også så :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...