Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepasser til Tarik.


MarieR
 Share

Recommended Posts

Den opprinnelige hundepasseren til Tarik har fått kennelhost på egne hunder, og da er det uaktuellt å la Tarik dra dit. Jeg har fikset plass til han på kennel, men jeg tenkte jeg kunne høre her også, fordi jeg aller helst ikke vil sette han på kennel.

Så, er det noen trønder-soniser som kunne tenkt seg å passe en aktiv, snill tollergutt i 14 dager? Tarik er en relativt ukomplisert fyr, men han er som sagt en aktiv unghund med behov for utløp for energien sin. "Problemet" er at vi drar på onsdag morgen, og han må derfor leveres enten tirsdag (som strengt talt er i dag), eller grytidlig på onsdag.

Long shot, men verdt et forsøk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille skjønne gutten. :) Det hadde vært artig å ha ham her, det tror jeg både Tinka og Geo ville synes var gøy! Men vi har litt dyrehagetilstander her allerede, så jeg vet ikke hvor populært det hadde vært for mamma og pappa å ha tre hunder + katten i hus i hele to uker. Hvis det hadde dukket opp en hundepasser eller to til som også kunne hatt ham noen dager men ikke hele perioden, kan han være her en liten stund altså. Men to uker tror jeg blir litt i meste laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den opprinnelige hundepasseren til Tarik har fått kennelhost på egne hunder, og da er det uaktuellt å la Tarik dra dit. Jeg har fikset plass til han på kennel, men jeg tenkte jeg kunne høre her også, fordi jeg aller helst ikke vil sette han på kennel.

Så, er det noen trønder-soniser som kunne tenkt seg å passe en aktiv, snill tollergutt i 14 dager? Tarik er en relativt ukomplisert fyr, men han er som sagt en aktiv unghund med behov for utløp for energien sin. "Problemet" er at vi drar på onsdag morgen, og han må derfor leveres enten tirsdag (som strengt talt er i dag), eller grytidlig på onsdag.

Long shot, men verdt et forsøk... :)

Jeg vil! :) Men jeg er på jobb 8 t hver dag da.. Han er kanskje ikke vandt til det? Også skal jeg i bryllup 7 juli, så da skal Zera passes av en kompis. Men han har sikkert ikke noe i mot en toller til ;) Er han grei alene hjemme med mange rare lyder rundt i huset? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...