Snøfrost Skrevet 23. Juli 2012 Rapporter Skrevet 23. Juli 2012 Hvor mange bernere? PM finner du her: lørdag: http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=120400 søndag: http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=120408 Siter
Ginostaff Skrevet 29. Juli 2012 Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 etter en regnfull dag i råde lørdagen så ser vi bare utrolig frem til nesbyen Siter
Stine Skrevet 29. Juli 2012 Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 Tuva skal stilles i champion klassen og ikke åpen! 2 Siter
L.M. Skrevet 29. Juli 2012 Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 Hvor i Nesbyen er det? Og går det an å møte opp med bikje bare for å se på (og ta bilder da ) ? Hvor finner jeg program? Hahaha, tell me, tell me Siter
Ginostaff Skrevet 29. Juli 2012 Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 Hvor i Nesbyen er det? Og går det an å møte opp med bikje bare for å se på (og ta bilder da ) ? Hvor finner jeg program? Hahaha, tell me, tell me Nesbyen ligger ved Rv. 7 i Hallingdal. Markedsplassen er enkel å finne, ta av ved ”Shell”. alle hunder over 4mnd kan komme inn men da må du ha med vaksinasjonskort program kjøper du for ca 50,- på plassen (husk og ta med kontanter for det er stand der med utstyr å masse dill og til parkering) Siter
L.M. Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Kjipt, har ikke vaksinasjonskort til frøkna jeg låner, vi drar på hytta ved Nesbyen idag jaja, får håpe det er noe annet i nærheten av hjemme i nærmeste framtid kos dere, folkens! Siter
L.M. Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 du får kjappe deg og hente det Hvordan får man egentlig tak i det? Vet man kan få det hos veten men er det ikke normalt å ha egentlig? :S Siter
Ginostaff Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 jo eierne til hunden bør ha dette veterinæren har ikke selve kortet, men dem har kanskje da noe dokumentasjon på eventuelle vaksiner osv, men så spørs det om veterinæren vil gi ut dette til hvem som helst. Siter
L.M. Skrevet 2. August 2012 Rapporter Skrevet 2. August 2012 jo eierne til hunden bør ha dette veterinæren har ikke selve kortet, men dem har kanskje da noe dokumentasjon på eventuelle vaksiner osv, men så spørs det om veterinæren vil gi ut dette til hvem som helst. Oja ja da har helt sikkert eiern det Får holde øyna åpne for ting i nærområdet, kanskje jeg kommer neste gang Siter
Recommended Posts