Gå til innhold
Hundesonen.no

Turtråden


Raksha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Igår var jeg endelig på en "topp" som vi kaller Vass-Sætra her i bygda For meg så er det en liten milepæl, vi gikk der mye når jeg var mindre, men har ikke vert opp der på MANGE år rett og slett pga

Onsdag-fredag denne uka gikk vi den såkalte Trekanten i Trollheimen. Turfølget var meg og samboer, hunden vår Thorvald, en finsk lapphund på litt over året, og mammaen hans (som vi passet) på ca 4 år.

Eeeendelig kan jeg bidra ordentlig her igjen. Hadde en 6-7km tur på onsdag, en trekommato kmtur på torsdag til hest, men det er strengt tatt det eneste. Helt til i dag. La i vei til hest, jeg på Bu

Posted Images

Men så må hun jo endre turen fra "hiking" til "riding" da :) Vet ikke om det endrer antall kalorier brent...

Det endrer det nok litt, men så er det jo så utrolig forskjellig kaloriforbrenning avhengig av hvordan man rir. På en dressurtime vil man som regel forbrenne en god del for da jobber man jo masse med holdning/sits og sjenkelbruk osv. Mens man kanskje forbrenner endel mindre på en rolig fri ridetur, også har det jo noe å si om man sitter i traver eller rir lett. Så det ville jeg nok ikke stolt på uansett :P

:lol: Den kalorisaken er litt på tur tror jeg - har prøvd endomondo som har rideinstilling, og er helt sykt med kalorier jeg liksom forbrenner der og. Så vet ikke hva som gjør at den kommer med så høye tall.

Nå skrev jeg jo det jeg tenkte over her, men ja vil tro de kan være litt på tur :P Men ellers syntes jeg RunKeeper virker ganske korrekt på gåturer jeg har hatt, men det er kanskje lettere å måle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...