LilleZara Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 http://www.ostlendingen.no/nyheter/angrepet-av-hund-brakk-armen-1.7410309 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Tenk at det finnes mennesker som bare kan gå videre når noe slikt skjer. Dama brakk jo armen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Hva gjorde egentlig hundene på golfbanen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Oi, det er jo ikke engang langt herfra.. Det finnes jaggu mange frekke folk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 Jeg blir flau. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 Oj, det er jo rett borti høgget her det! Vanskelig å gi tips når de ikke sier hvordan hunden så ut. Men herregud for en idiotisk vinkling, det var da ikke damen som ble angrepet her, som det fremstår i overskriften, dama var da dum nok til å gå imellom, og falt for egen regning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 (endret) Oj, det er jo rett borti høgget her det! Vanskelig å gi tips når de ikke sier hvordan hunden så ut. Men herregud for en idiotisk vinkling, det var da ikke damen som ble angrepet her, som det fremstår i overskriften, dama var da dum nok til å gå imellom, og falt for egen regning. Men totalsummen er at hun brakk armen, eiere av annen hund hjelp henne ikke og de brøt båndtvangsbestemmelsene. I tillegg til at de hadde en ufin hund løs. Dette en av mange saker som ikke gjør hundeeiere mer populære. Edit; du skriver at dama var dum nok til å gå imellom. Du hadde ikke gjort det du altså om hunden din ble flydd på?! Endret 22. Juni 2012 av Gråtass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 Men totalsummen er at hun brakk armen, eiere av annen hund hjelp henne ikke og de brøt båndtvangsbestemmelsene. I tillegg til at de hadde en ufin hund løs. Dette en av mange saker som ikke gjør hundeeiere mer populære. Edit; du skriver at dama var dum nok til å gå imellom. Du hadde ikke gjort det du altså om hunden din ble flydd på?! Ja herregud, situasjonen var jo lei uansett, ikke det jeg mente, synes det er horribelt at eierne av den angripende hunden ikke tok ansvar! Det hadde nok kommet an på situasjonen og hvordan min hund hadde reagert, men slik jeg ser det nå ville jeg nok ikke gått imellom nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 Hva gjorde egentlig hundene på golfbanen? Her hvor jeg bor er det en golfbane med tursti tvers over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts