Aslan Skrevet 17. Juni 2012 Rapporter Skrevet 17. Juni 2012 Lekedate med min og Tonjes hunder, samt ei til som jeg ikke tror her på sonen Thorvald og Kia Felix og Thorvald Alle fire! Fra venstre: Thorvald, Felix, Blaze og Kia. Tre fine gutter. Blaze vil leke med Thorvald, Thorvald vil helst flørte med Kia Duskedamer Blaze er en FINING! 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 17. Juni 2012 Rapporter Skrevet 17. Juni 2012 missuner dere det fine været jeg og ut og ture hunderigjen Siter
Aslan Skrevet 18. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juni 2012 missuner dere det fine været jeg og ut og ture hunderigjen Ja, vi hadde virkelig flaks med været for en gangs skyld, digg Fine hundene våre Det må gjentas! Jepp, det må vi! Vi har jo forsåvidt en oppgave denne uka vi to Åh, Thorvald er så kjekk! (jaaa!) Fine hunder ja Hvor var dere? Takk Vi var ute på Stavsøra Siter
Aslan Skrevet 18. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juni 2012 Fiiiine bisker A'a Hadde vært plass til et par til, da Siter
Aslan Skrevet 18. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juni 2012 Så koselig å se Det er ikke mye som er et herligere syn enn hunder som koser seg i hverandres selskap, sånn egentlig 1 Siter
Recommended Posts