Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei hå! (igjen?)


Puttiva
 Share

Recommended Posts

En presentasjons-tråd, ja! Det er vel på sin plass :)

Jeg heter Sunniva, 23 år, og snaaaart hundeeier! :P Har vært medlem stund, vært innom nå og da og skrevet et innlegg eller to, men jeg tror ikke jeg har lagt igjen noen presentasjon. Jeg blir nok mer aktiv framover også siden vi nå faktisk blir hundeeiere, ikke bare hunde-drømmer, så da er det i alle fall på plass med en presentasjon! :P

I alle fall, bor i Asker, Akershus, med 3 katter, og en samojedvalp fra og med midten av juli. Vært på jakt etter "den rette" i noen år nå, og nå passet alt seg slik at "den rette" kommer til oss 14. juli. Vi teller ned!

Ellers studerer jeg biologi på Universitetet i Oslo, driver oppdrett av katt (maine coon), driver mye med webdesign og programering, i tillegg til nå snart hund. Det blir skikkelig stas :D

Her er et bilde av noen av valpene. Hvem som blir vår er enda usikkert, men de er kliss like hele gjengen syns jeg, og 4 flotte uker gamle!

(har dere sett noen så søte små poter! Jeg er helt forelsket - men i mer enn bare potene ;) )

i53271737._szw565h2600_.jpg

Bildet er hentet fra oppdrettes side: http://www.polarhaugen.com/71663300

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende med valp, du må lage en valpetråd så vi kan se mer av dotten! :)

Jeg skal høre med oppdretter om det er greit, så skal jeg starte en egen tråd så fort som mulig og spamme dere med alle bilder hun har sendt av den kommende hybelkaninprodusenten min :D

Takk for hyggelig velkomst, alle sammen!

edit: skriveleif...

Endret av Puttiva
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...