Mirai Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 "Toddler suffers horrific facil injuries as two hell hounds go berserk" Police confirm neighbour's Staffordshire bull terrier has been destroyed. Officers were bitten during a raid at the owner's house last year Keiron’s family believe the youngster may have wandered through an open gate into the property, from an alleyway next to their home. Bildet av hundene fra i fjor: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Jeg kjenner jeg blir kvalm av tanken Ja, foreldre må passe på barna sine 24/7, men når et uhell skjer og ungen vandrer alene skal den fortsatt ikke bli skambitt og miste ansiktsdeler. Grøss, enda en grunn til å aldri slippe Sophia av synet mitt før hun er ihvertfall 30. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Tragisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Ville vært mer redd naboen og eieren jeg da men det er nå meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Forferdelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Ville vært mer redd naboen og eieren jeg da men det er nå meg.. Dette er strengt tatt diskriminerende. Hva om det hadde vært en eldre, hvit mann med dårlige tenner? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Dette er strengt tatt diskriminerende. Hva om det hadde vært en eldre, hvit mann med dårlige tenner? Jeg ville ment akkurat det samme, og leser du artikkelen med den totale ansvarsfraskrivelse hvorpå sønnen må rydde opp så er noe riv ruskende galt ja. Og nei jeg tenkte ikke på hverken hudfarge eller tenner, at du tenker i de baner får du stå for selv. fyren ser alt annet enn nykter ut men hvis det plager deg sånn skal fjerne bildet, jeg kan til nød godta at det var unødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Greit nok, men jeg dømmer ikke folk fra utseende (har ikke lest saken, jeg kommenterte kun bildet du la ut). Han ser fattig og kanskje påvirket ut, men de fleste fattige, inkludert narkomane og alkoholikere, er faktisk gode mennesker, og mange ser slik ut som dette. Jeg møter narkomane, både med og uten hund, nesten hver dag i Bergen, da jeg har leseplass like ved en park hvor de holder til. Jeg skulle vært redd ofte om jeg skulle være redd hver gang jeg ser noen som ligner på denne karen, dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts