pippin Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Dagen idag har vært en helt vanlig dag. Ingenting utenom det vanlige gitt! Våkna tidlig, men slapp dyret inn på rommet. Hun fikk sove litt i senga. Før vi stod opp rundt 11 tok jeg dette bildet: Snakker vi trøttetrynet eller? Rundt 12.. "Frokost".. Bittelitt frokostblanding Og Animal Planet! Rundt 13 hadde jeg vært på nutikken for å handle litt mat Rundt 13.30 lekte vi med ballong...! Ca. 14.. Lunsj før vi drar på tur! Rundt 15. ut i skogen! ca 16... Fortsatt i skogen! Ved et vann vi ofte er innom. Enda et vann vi besøker en del Ca 17ish.. Rundt 18 hadde vi kommet hjem for en liten stund siden.. jeg tar oppvasken! 19ish får jeg plutselig lyst til å lage boller/rundstykker! De ble gode I 20tida er det taco og Victoria Secrets Fashion Show på TV... Tenk å ha sånn kropp a! 21 ca.. Dyret sover i sofaen, fornøyd med dagen 22! Surfer på nett og småtitter på Alexander på TVen Rundt 23 spiller jeg Diablo! Første gang.. Var morsomt.. Spille mer seinere en dag! Rundt halv 12 trener jeg og Mana på haltetrikset. Blir bedre og bedre.. Nå må vi bare bevege oss fremover med foten heva Nå skal vi straks se Sherlock Holmes og så sove..! Tur imorra! 2 Siter
tm100021 Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Baker du ved hver efit eller ? Så nam ut, tror jeg må bake noen hjemmelagde rundstykker imorgen. Mana er så fin synes jeg, og jeg pleier ekstremt sjeldent å like Alaska Huskier, enda sjeldnere synes at en er fin Men hun har noe over seg Siter
pippin Skrevet 1. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Haha, ja jeg bakte jo sist også D kan vi slå fast at jeg baker den 1. i hver måned Baker aldri ellers..! Omtrent... Takk for komplimenter om Mana Siter
Ganzie Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Enig med Lill, Mana er fiiiin Så ut som dere hadde en fin dag, morsom med haltetriks da 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Tilogmed oppvaskbildene dine blir jo fine! Siter
pippin Skrevet 1. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Tilogmed oppvaskbildene dine blir jo fine! Haha! Du er søt da Tatt med iPhone til og med... Gidder ikke dra fram speilrefleksen for hvert bilde Siter
Guest lijenta Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Mana er fin og der ser jeg en god grunn til at jeg ikke skal ha AH det hadde blitt minst 6 av dem hehe Siter
MegaMarie Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Den skogen ved vannet så fin ut! Også føler jeg dere alltid spiser taco Siter
pippin Skrevet 2. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Også føler jeg dere alltid spiser taco DET gjør vi faktisk Blir aldri lei og så smaker det jo så godt! Haha! 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Mana er så fin! Arti å se bilder fra dagen din 1 Siter
Recommended Posts