Gå til innhold
Hundesonen.no

Wippetix Benjamin og Anastasia, Tazman

Recommended Posts

Skrevet

ble diska i første runde idag :P Taz fikk det så travelt at ting skjedde litt for fort, så tok hinderet feil vei x) andre runde fikk han 10 feilpoeng og kom på 23plass av over 40stk :D han fikk 5 feil da jeg sendte han inn i tunnelen og ropte, "kom her" for tidlig, så han snudde inni tunnelen og kom tilbake x) også 5 til da han gikk litt utenfor banen(sånn går det når man blir ukonsentrert :P) hvertfall det jeg tror at feilpoengene kom av :P

• Svar 282
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På d4a som prøvde litt i standen til fame fikk også gavekort, så var i studio igår, men de kommer nok senere om jeg kjøper de å

Det gikk litt skeis med eiern av bcen, så jeg droppa det. Og jeg hadde jo egentlig falt for en hund i kullet til oppdrettern til Anastasia, som jeg falt for fra dag 1, men skulle egentlig ikke ha

Takker

Skrevet

Takker :D

er vel strengt satt det, er ikke helt sikker egentlig, men vet at man hvertfall ikke skal avle på det :) men dommern sa at ho var så utrolig fin ellers, at det trakk opp :)

men DET var jo bra da :D

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Ørene hennes står jo alle veier! :D

Herlig å se at hun får prøve seg i LC, blir spennende å følge videre, ser jo ut som et talent :) Kanskje vi sees ved en LC-bane en gang. Vi skal prøve å komme oss på en trening eller to på østlandet med tiden.

Skrevet

De øra hennes ja, de er enten; stående, utover, bakover osv :P Ho syns LC er kjempe morro! fikk noen nye bilder fra samme trening som den over nå :)

303135_10150927849940389_838260388_21590396_706499339_n.jpg

384389_10150927850080389_838260388_21590397_121657938_n.jpg

DSC_0018.jpg

DSC_0001.jpg

DSC_0014.jpg

DSC_0091.jpg

Siste LC trening for i år, tok 1 løp og 1 rett strekkning, på den rette strekningen stoppa det innen ho hadde gått halvveis, ho hadde nemlig fått tak i filla :P neste år er ho 1år og skal prøve parløp. De sier ho hvertfall er veldig lovende innen LC, så blir spennende å se til neste år :D

DSC_0027.jpg

DSC_0034.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg så dere på D4A, kjente igjen Anastasia med en gang, og når jeg så halen var jeg 100% sikker :)

Jeg sto rundt pappillon ringen og var alt for opptatt med å følge MegaMarie og Blondie sin suksess, så glemte helt å hilse på *flau* :innocent:

MEN det var kjekt å se dere :)

Anastasia er pen!!

• Like 1