Gå til innhold
Hundesonen.no

Tinka-pass


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Tenkte bare å høre - hvis det ikke går i orden finner vi kennel. No stress. :)

Noen som vil ha denne frøkna hos seg et par dager?

7133243363_7214c36110_z.jpg

Hvor lenge er litt avhengig av hvor du bor. Vi kjører fra Stjørdal på ettermiddagen torsdag 7. juni og drar nordover igjen ettermiddagen mandag 11. juni. Bor hundepasser i Oslo-området, blir det fra fredag ettermiddag eller kveld til søndag. Eller vi kan sette henne av og plukke henne opp et sted på veien.

Tinka har sine uvaner, først og fremst i forhold til matstjeling (jeg er så vant til det at jeg omtrent ikke tenker over det, mens andre blir overrasket over hvor frekk og rask hun faktisk kan være). Men hun er en snill og rolig dame som jeg syns er veldig enkel å ha med å gjøre. Hun går fint overens med alt av hunder og er vant til katt innendørs. Hun kan åpne dører for å finne mat, men blir det slitsomt er det ikke verre enn å binde henne fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått noe respons enda? Jeg tror vi er hjemme, med unntak av fredag kveld faktisk. Så i tilfelle må hun starte med å være alene. :P

Edit: Så av en eller annen grunn ikke det siste innlegget. Du får si fra om det skjærer seg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...