Gå til innhold
Hundesonen.no

Runderingstrening Mandag 04.06.12


Gjest
 Share

Recommended Posts

Hei er det noen som vil være med å rundere på mandag?

Etter arbeidstid, enten i Bærum, Sørkedalen eller Maridalen.

Sørkedalen hadde vært topp for meg, men trenger jo isåfall noen som er litt kjent der kanskje.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil kanskje, må se hvordan formen er etter jeg har tatt stinga. kan nok ikke leke så heavy figurant, må se ann formen over helga :P

jeg vet om fine steder i maridalen, ikke funnet noen perfekte parker og runder steder her i sørkedalen eeenda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber helt sikkert, men jeg vil veldig merker jeg.. Vi har dog aldri lukta på rundering i det hele tatt, er det greit eller skal vi bli hjemme?

man trener jo en og en hund så man tar jo på nivået de er. begynner da f.ex med å se figuranten gå litt ut og send hun etter, masse kos og ros hos figurant og bygge det derfra. Jeg er fortsatt der med Issi fordi hun er litt usikker. Mens Amiga har jeg begynt å utvikle å få slag på osv. Mens balrog kanskje kan ha figuranter ute når vi starter ol. Det er det fine med rundering, man tar jo en og en og til dens nivå ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber helt sikkert, men jeg vil veldig merker jeg.. Vi har dog aldri lukta på rundering i det hele tatt, er det greit eller skal vi bli hjemme?

Det går bra, da kan vi hjelpe dere igang. :)

Men fint om det går greit å kommandere deg litt på hva du skal gjøre når du er figurant. :ahappy:

Også kan det være greit å vite at det innebærer løping i skogen. :P

Oooh, når er "etter arbeidstid"?

Feks møtes kl 18.00?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh dette vil jeg gjerne være med på! :) Aldri sett på eller hatt så mye med rundering å gjøre, men vil gjerne lære. Og jeg kan gjerne kommanderes rundt som figurant! Hvis det er plass til flere?

Tror muligens ikke jeg tar med Mana, ser for meg det kan bli mas... Selv om jeg gjerne skulle sett henne prøve seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh dette vil jeg gjerne være med på! :) Aldri sett på eller hatt så mye med rundering å gjøre, men vil gjerne lære. Og jeg kan gjerne kommanderes rundt som figurant! Hvis det er plass til flere?

Tror muligens ikke jeg tar med Mana, ser for meg det kan bli mas... Selv om jeg gjerne skulle sett henne prøve seg..

Altså, tror du noen sier nei til en frivillig figurant? :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh dette vil jeg gjerne være med på! :) Aldri sett på eller hatt så mye med rundering å gjøre, men vil gjerne lære. Og jeg kan gjerne kommanderes rundt som figurant! Hvis det er plass til flere?

Tror muligens ikke jeg tar med Mana, ser for meg det kan bli mas... Selv om jeg gjerne skulle sett henne prøve seg..

Supert!

Er det pga sep.angsten hennes, at du kanskje ikke bare kan binde henne å gå fra henne? Hvordan er hun i fremmed bil evt?

Edit: I rundering blir man elsket om man bare har lyst til å være figurant ja! :lol:

Edit 2: Omformulerte spørsmål

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie: Haha nei egentlig ikke! :lol: Kanskje litt rart å være så gira på å være figurant :lol:

Supert!

Er det pga sep.angsten hennes? Hvordan er hun i fremmed bil evt?

Hun har ikke separasjonsangst hu? :P Vanskelig å si hvordan hun er i fremmede biler.. Tror det skal gå bra så lenge hun er i bur, men kan ikke si ting for sikkert. Har liksom aldri prøvd. Kan jo eventuelt prøve da, og går det ikke så kan jeg heller bare gå meg en tur med henne... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie: Haha nei egentlig ikke! :lol: Kanskje litt rart å være så gira på å være figurant :lol:

Hun har ikke separasjonsangst hu? :P Vanskelig å si hvordan hun er i fremmede biler.. Tror det skal gå bra så lenge hun er i bur, men kan ikke si ting for sikkert. Har liksom aldri prøvd. Kan jo eventuelt prøve da, og går det ikke så kan jeg heller bare gå meg en tur med henne... :P

Okei da har jeg misforstått. :)

Men supert at du vil være figurant, så velger du selv om du tar henne med og prøver. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei da har jeg misforstått. :)

Men supert at du vil være figurant, så velger du selv om du tar henne med og prøver. :)

Ja jeg aner ikke hva jeg skal gjøre da så det er bare å kommandere meg hit og dit og brøle til meg osv :lol:

Vil ikke at jeg og Mana skal forstyrre om hun skulle være idiot, for jeg hater å føle meg i veien. Så tipper jeg ikke tar henne med, men neste gang kanskje. Nå skal vi straks vrake vår egen bil så får ikke trent på å være rolig i bil så mye heller (selv om hun er det i vår bil). Kanskje jeg må kjøpe bur og trene på burleker osv en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg aner ikke hva jeg skal gjøre da så det er bare å kommandere meg hit og dit og brøle til meg osv :lol:

Vil ikke at jeg og Mana skal forstyrre om hun skulle være idiot, for jeg hater å føle meg i veien. Så tipper jeg ikke tar henne med, men neste gang kanskje. Nå skal vi straks vrake vår egen bil så får ikke trent på å være rolig i bil så mye heller (selv om hun er det i vår bil). Kanskje jeg må kjøpe bur og trene på burleker osv en gang :P

Vi blir kjempeglade for at du vil det hvertfall! Og man lærer veldig mye av å være figurant også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Får ikke quotet på mobilen. Er ferdig på jobb klokka seks ser jeg. Jeg skal spørre en på jobben om å bytte vakt sånn at jeg får møtt opp tidsnok :)

Og sånn angående å kommandere meg rundt så går det helt fint det, jeg har så og si null erfaring med dette, men det ser utrolig gøy ut og jeg har kjempelyst til å lære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med, har lenge tenkt på å begynne å rundere med Tesh, men har ikke funnet noe kurs jeg har mulighet til enda. Så vi er ferske begge to altså.

Men jeg stiller jo gladelig opp som figurant for andre! :)

Tesh er supersnill selvom hun er stor, men om noen syns hun er litt skummel må man jo bare si fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor skal vi satse på da? Er jo en del soniser uten bil som burde kanskje bli plukket opp om ingen vet om et lett tilgjengelig sted.

Jeg har bare rundert i maridalen ved steinbordet (flatt og fint terreng), men da må folk sitte på. Er sikkert terreng her i sørkedalen også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil være med! :D Enten så tar jeg bare med Akita og datteren min, men hvis kjæresten min blir med tar jeg med begge hundene :) Da har vi nok plass til to personer, men mest sannsynlig bare en hund til. Vi er helt ferske altså, og Santo kan være skeptisk til fremmede. Da vi var på sporkurs i høst merket vi ingenting til det, de gangene det lå et menneske (med leken hans) ved sporslutt :) kan i hvert fall se an hvordan det går, jeg kan uansett være figurant! Trenger nok å kommanderes da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson

Hmm, litt usikker på når jeg er klar. Vi har et svært gruppearbeid på skolen om dagen og vet ikke helt hvor lenge jeg må jobbe på mandag. Jeg kommer også uten bil så det gjør ingenting om det evt er et sted som er greit å komme til med kollektivt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at så mange vil! :)

Får håpe vi klarer å få et system på det selv om vi blir endel.

Hvilken dal er best å komme seg til uten bil?

Veldig gjerne 6 tiden så vi har litt tid - men de som ikke rekker det kan jo komme etter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...