Gå til innhold
Hundesonen.no

Pit Bull Drags Unconscious Owner From Path of Train


Wildah
 Share

Recommended Posts

Ganske sprøtt! Den hunden skal ha vært bra smart som forstod at toget kom til å trille over akkurat der hvor eieren lå. Men det var kanskje på et sted den ofte hadde gått, kanskje sett toget ofte? Ikke vet jeg, men stemmer dette sier det en god del om hva hunder kan skjønne.

EDIT: Dette er også litt sprøtt: "Spain [eieren av hunden] was arrested on the scene on charges of obstruction and danger on a railroad track, walking on a railroad track and animal cruelty."

Endret av Hermes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sprøtt! Den hunden skal ha vært bra smart som forstod at toget kom til å trille over akkurat der hvor eieren lå. Men det var kanskje på et sted den ofte hadde gått, kanskje sett toget ofte? Ikke vet jeg, men stemmer dette sier det en god del om hva hunder kan skjønne.

EDIT: Dette er også litt sprøtt: "Spain [eieren av hunden] was arrested on the scene on charges of obstruction and danger on a railroad track, walking on a railroad track and animal cruelty."

Nei, dyrene forstår nok ofte mer enn vi tror.

Jeg stusset også over at eieren ble arrestert. Men jeg husker å ha sett skilt langs togspor i California om at det er ulovlig å oppholde seg i og ved togsporet. Kanskje det er grunnen?

Veldig søt hund. Håper at det går bra med henne. Jeg her noe svak for rasen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...