julnil Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Trenger idéer til navnevalg til en hund nr 2, som passer sammen med navnet til hund nr 1 som heter Luigi Et navn i samme sjanger, som ikke er for likt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Mario? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Toad! (Og mega props for navnevalgene dine, jeg husker jo Mario. ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Bowser, Princess, Peach, Wario, Sonic... Eller så kan du jo bare gå inn her og slå deg løs http://en.wikipedia.org/wiki/Lists_of_Nintendo_characters Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 9. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Mario? ja, er det Luigi kom fra i utgangspunktet. Den forrige hunden vår het Mario, og han hadde vi da vi fikk Luigi, så ble et nintendotema der. Toad! (Og mega props for navnevalgene dine, jeg husker jo Mario. ) Betyr Toad noe spesielt? Og mulig jeg er litt gammel, men hva betyr mega props? Bowser, Princess, Peach, Wario, Sonic... Eller så kan du jo bare gå inn her og slå deg løs http://en.wikipedia...endo_characters hehe, men tror vi vrir oss bort fra Nintendo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 9. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Tenkte at jeg denne gangen skulle ta det italienske navnet Luigi, og fortsette i den sjangeren. Noen tanker og tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Hannhund eller tispe? Jeg syns Luca er et veldig fint italiensk herrenavn, eller Enzo. Eller hva med Silvio? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 9. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Hannhund Luca er litt jentenavn Enzo...tjaaa Silvio nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Toad er vel padde? Stakkars. Hvaslags rase skal du ha? En kineser til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 9. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Toad er vel padde? Stakkars. Hvaslags rase skal du ha? En kineser til? En kineser ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Toad er en sopp! Jeg liker Yoshi jeg ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 9. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Erease your minds, not nintendo Tenk Italia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Lopez Men det var mer spansk kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 9. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 og jentete Har Marcello i tankene, men mulig det blir noe langt Luca er jo sånn sett kort og lett, men noe likt Lukas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Armando Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Marcello heter en kæll jeg jobber med.. Er ikke det et guttenavn? Er du på jakt etter et jentenavn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 9. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Er guttenavn ja. Var Lopez jeg siktet til som ble for jentete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Marco da? Eller Macho, så er du iallefall sikker på at det ikke blir jentete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 9. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Marco da? Eller Macho, så er du iallefall sikker på at det ikke blir jentete Er en annen kineser med det navnet i samme hundeklubb som meg,så det er oppbrukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 (endret) Luigi og Giuseppe? Red: endret stavemåte... Endret 10. Mai 2012 av Mollymor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Luca - 'from Lucania' Maso - kort for Tommaso som betyr tvilling Matteo - 'gift from God' (Vet ikke om dere er kristne jeg) Nero - kort for Raniero, betyr 'wise warrior' Nico - kort for Niccolo som betyr 'victor of the people' Pino - 'pine tree' (Italiensk og spansk, hvis du vil kalle han etter et tre ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 Brizio Italian boys name which is believed to mean (meaning) speckled Dante Italian boys name meaning enduring. Gino Italian boys name which is believed to mean (meaning) either "ever living" or "well born" Nino Italian boys name which means (meaning) God is gracious Primo Italian boys name meaning first born. Tasso Italian boys name which means (meaning) cup Tempo Italian boys name which means (meaning) time Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 Edit: beklager dobbeltpost, men ble så rotete innlegget, og når jeg gikk inn i det for å redigere så var alt her og der, så turde ikke begynne å klå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 Giovanni synes jeg er et veldig fint italiensk navn. Klarer ikke å skrive hvordan det uttales da . Blir litt sånn jshovani, men ikke helt sånn heller. Jeg kan ikke lydspråk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 Luigi og Guiseppe? Skrives Giuseppe. G+i gir dji-lyd, samme som i Luigi. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts