Debbie Skrevet 9. August 2012 Rapporter Share Skrevet 9. August 2012 åh gosj, dette hjalp ikke på valpesyken, og ikke fantasiene om en beardis:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. August 2012 Rapporter Share Skrevet 10. August 2012 Såå fine. Lykke til med valpene deres Susanne og MollyC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hønemor Skrevet 11. August 2012 Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 Moro at det blir flere av rasen, ikke ofte Komma ser "likesinnede"! Får vel sett et par av valpene etterhver tenker jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 11. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 3 stykker kommer nok i ringen etterhvert, kanskje 4. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. September 2012 Rapporter Share Skrevet 2. September 2012 Jeg traff Louis (sort hann) igår! :wub: (Oppkalt etter Louis Vuitton ) Det er 'kusina' til Øivind som har han. (Moren til hun som har han er gift med onkelen til Øivind.) Vi feiret 60 årsdagen til onkelen på familiens sommersted, så Louis løp lykkelig rundt på tunet med barn og voksne som spilte fotball, og sammen med mine hunder. Han var såå søt og sosial og trygg, og med kjempegodt språk! Jeg ble bare enda mer forelsket og syyk og vil gå tilbake i tid og kjøpe valp fra kullet! Herlighet for en flott og herlig valp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts