Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilket armatur ville du kjøpt? - spørreundersøkelse


Pim
 Share

Recommended Posts

Hihi, jeg likte dem!

Så bra! Er veldig veldig raske modeller, er liksom analysedelen som har vært viktig for faget. Men jeg liker idéen sjøl - bare syns de dinglende børstene ser litt...suspekte ut :lol: Kan være de litt for mange arbeidstimene i dag OGSÅ som får meg til å tenke sånn, selvfølgelig :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Men jeg er jo litt usikker på om jeg tolka riktig da, for jeg så ganske lenge på dem før jeg bestemte meg for at vannet ikke svusja ned gjennom "fjæra", men inni den. Uansett må jo krana være sånn fancy buet (ikke ulik den vi nettopp har satt inn på kjøkkenet vårt faktisk), og vasketingen MÅ ha håndtak :)

Edit: og forresten, en sånn 4-sekundersfunksjon hadde jeg aldri kommet til å bruke. For what its worth :) skal jeg ha et glass vann må jeg jo fylle og tømme glasset noen ganger først, og jeg kommer ikke helt på hva jeg skulle gjøre med det ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er jo litt usikker på om jeg tolka riktig da, for jeg så ganske lenge på dem før jeg bestemte meg for at vannet ikke svusja ned gjennom "fjæra", men inni den. Uansett må jo krana være sånn fancy buet (ikke ulik den vi nettopp har satt inn på kjøkkenet vårt faktisk), og vasketingen MÅ ha håndtak :)

Edit: og forresten, en sånn 4-sekundersfunksjon hadde jeg aldri kommet til å bruke. For what its worth :) skal jeg ha et glass vann må jeg jo fylle og tømme glasset noen ganger først, og jeg kommer ikke helt på hva jeg skulle gjøre med det ellers.

Stemmer, den fjæra er det vann i :P Det finns også en sånn vanlig spak for å la vannet renne lenge, men den er liten og nesten usynlig fordi økodesign-professor'n er så idealistisk at han hadde gått i vranglås om vi hadde gjort det lettere for brukere å sløse vann, hehe :)

Stemt! Jeg vil ha den nr to på denne! http://secure.survey...5bdd3a196ac.jpg så kjekt a gitt!

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også den Lill linket til, det er den jeg ser på som mest praktisk fordi den har håndtak som ser enklere ut å bruke enn den andre kosten som ser ut til å kunne være vanskeligere å bruke.

Stemte også på det høye armaturet på første siden, syns det virker upraktisk med den lave, for da må man trykke på knappen for å få vannet til å renne, og deretter flytte hånden tilbake under vannet, og da mister man jo ett sekund :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg svart. Men lurer på en ting... De børstene, henger de fast?

Børstene kan man ta av og på ved behov :)

Tenk så deilig når du skal vaske feks langpanna, da? *bedrive reklame* :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg bruker bare vanlig oppvaskbørste, jeg. Men regner med det går an å kjøpe løse børster da? For de varer som regel ikke lenge, hvis de har vanlig oppvaskbørste-børste?

Du må gjerne forklare hvordan de virker, for jeg forstår nok ikke helt. Går det an å bruke børsten mens den henger på? Uttrekk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg bruker bare vanlig oppvaskbørste, jeg. Men regner med det går an å kjøpe løse børster da? For de varer som regel ikke lenge, hvis de har vanlig oppvaskbørste-børste?

Du må gjerne forklare hvordan de virker, for jeg forstår nok ikke helt. Går det an å bruke børsten mens den henger på? Uttrekk??

Den "fjæra" er en elastisk tube som vannet flyter gjennom. Børstene har en knapp som aktiviserer vannet, slik at man ikke trenger å styre med å slå på krana. Så ja, man bruker børsten mens den henger på - men man kan også ta den av dersom man feks skal fylle et glass med vann e.l. Dette er et konseptutkast, men det er meningen at selve børsten er en liten skive m/"børstehår" som kan skrus av og byttes ut når den blir slitt, slik at minst mulig av produktet må kastes = mer miljøvennlig.

Bare spør om det er flere uklarheter :) Men det er som sagt veldig raske konsepter, så her er det ikke vist løsninger på alt - det er bare et eksempel på ca hvordan det kunne sett ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...