turbogutten Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Tok noen bilder av gutta mine forrige dagen og tenkte jeg kunne vise de frem Ulf: Koru's Bajaz Rawiri - Bajaz Koru's Elias Marohi - Elias 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Så fine gutter! Spesielt Ulf.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Åh, den langhårede chihuahua'en altså....♥ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Så fina guttaboys! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 bajazen er fiiinest <3 Har Ulf planer om å bli større? Søt han og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 5. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Hehe, det er noe spesielt med Bajazen <3 Tja, si det? Jeg synes han kan stoppe nå men det er vel for mye å be om Han er jo en mini ambull da, med sine 20 kg hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Ååå, Ulfen er jo blitt pen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Fine alle sammen Men kan jeg spørre hva med Turbo? :S Noe jeg ikke har fått med meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Flotte hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 5. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Turbo er bare hos foreldrene mine endel Nyter pensjonist tilværelsen hehe. Ellers ingenting som har skjedd godgutten <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2012 Puh! Godt å høre digger jo Turbo! De andre tre er i alle fall skikkelg fine. Chi er ikke helt min rase, men Bajaz er virkelig lekker altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts