AquilaWaiting Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Nå som våren..ehm,kremt, begynner å komme,kjenner jeg at treningsgleden også begynner å komme. Er derfor ute etter en bok som tar seg for lydighet, da jeg har planer om å trene til bronsemerket og videre. Er derfor ute etter en bok som tar for seg dette, alle elementene til bronsemerket og 1 kl i lydighet hadde vært veldig greit. Jeg og hunden driver vel med en slags klikkertrening,for det meste i innlæringsfasen. Etter det bruker vi vel varierende metoder.. Så skyt løs hvis noen vet om noen gode bøker! Siter
borderen Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 "Med sikte på 10:an" av Kent Svartberg! Forklarer innlæring av alt fra valpestadiet til eliteklassen. 5 Siter
Toller Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 "Lydighetstrening i teori og praksis" av Cecilie Køste og Morten Egtvedt tar for seg generelle læringsprinsipper uavhengig av metode, i tillegg til metoden klikkertrening. Fra kl1 til elite + bruks. 1 Siter
borderen Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 "Lydighetstrening i teori og praksis" av Cecilie Køste og Morten Egtvedt tar for seg generelle læringsprinsipper uavhengig av metode, i tillegg til metoden klikkertrening. Fra kl1 til elite + bruks. Men gud for en stor bok å lese! 3 Siter
simira Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Men gud for en stor bok å lese! Den er helt perfekt til kassemetoden! 3 Siter
Anette Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Men gud for en stor bok å lese! Har vel mest bare lest på øvelsene og innlæring jeg :-P ikke alt fyllet forran :-P Siter
Teserere Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Men gud for en stor bok å lese! Syns det er et supert oppslagsverk! Bare å slå opp på den øvelsen man vil trene på Siter
Imre Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 "Med sikte på 10:an" er min bibel og så er det 2 treningsguider til som man kan kjøpe til 2 Siter
Toller Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Men gud for en stor bok å lese! True Halve boka kan man jo droppe hvis man vil, og lese det senere. For siste halvdel er jo alle øvelser og innlæring av disse. Den første delen er kanskje for oss spesielt interesserte (leser den igjen nå) 1 Siter
Daracia Skrevet 6. Juni 2012 Rapporter Skrevet 6. Juni 2012 Denne går ikke akkurat på selve bronsemerket og klasser, men er en utrolig god bok om lydighet, så jeg poster den likeve l:) : 100% positiv hverdagslydighet. Terping på dette hjelper jo også stort frem mot konkurranser Skrevet av Arne Aarrestad. Siter
Recommended Posts