Gå til innhold
Hundesonen.no

Bok om lydighet


AquilaWaiting
 Share

Recommended Posts

Nå som våren..ehm,kremt, begynner å komme,kjenner jeg at treningsgleden også begynner å komme. Er derfor ute etter en bok som tar seg for lydighet, da jeg har planer om å trene til bronsemerket og videre.

Er derfor ute etter en bok som tar for seg dette, alle elementene til bronsemerket og 1 kl i lydighet hadde vært veldig greit. Jeg og hunden driver vel med en slags klikkertrening,for det meste i innlæringsfasen. Etter det bruker vi vel varierende metoder..

Så skyt løs hvis noen vet om noen gode bøker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gud for en stor bok å lese! :|

True :P Halve boka kan man jo droppe hvis man vil, og lese det senere. For siste halvdel er jo alle øvelser og innlæring av disse. Den første delen er kanskje for oss spesielt interesserte (leser den igjen nå) :sweat:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Denne går ikke akkurat på selve bronsemerket og klasser, men er en utrolig god bok om lydighet, så jeg poster den likeve l:) : 100% positiv hverdagslydighet. Terping på dette hjelper jo også stort frem mot konkurranser :) Skrevet av Arne Aarrestad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...