Gå til innhold
Hundesonen.no

Rørosutstillingen 9. juni 2012


Raksha
 Share

Recommended Posts

Nææææ, så spennende *flir* Lykke til vennen og husk å melde hit med en gang, hører du!

:lol: Vi blir garantert best, og verst, i rasene. :lol: Og de har slått sammen ringene, så jeg får stilt begge selv. :) Og ja, skal prøve å huske å si fra med en gang vi er ferdige. :) Hvis ikke så gjør sikkert line det. :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Vi blir garantert best, og verst, i rasene. :lol: Og de har slått sammen ringene, så jeg får stilt begge selv. :) Og ja, skal prøve å huske å si fra med en gang vi er ferdige. :) Hvis ikke så gjør sikkert line det. :lol:

Søren at jeg ikke meldte på Mocca så kunne vi blitt best/verst sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen finsk lapphund, men visste på forhånd hvem dét var :) Overraska over at det ikke var flere. Og damnit, hadde gått og håpet på å ikke få oppmøte kl 9, menmen.. Overlever vel dét, får jeg håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Vi er flere som er ensomme i rasen ja. Tror aldri jeg har stilt som eneste hund i rasen før faktisk. Eneste i klassen var ikke så unormalt når jeg hadde schanuzer, men aldri vært eneste i rasen. Trenger vel ikke akkurat være noen fordeler med det? :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og nåde den som ikke tar rede på hvem den eneste påmeldte briarden er, altså :D.

Skal kjøpe katalog, så da kan jeg sjekke om katalogen blir med hjem igjen. :lol: Jeg tipper jeg er rimelig hodeløs på selve dagen. :icon_redface:
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...