Raksha Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 http://www.roroshundeklubb.org/public.aspx?pageid=58556 (de har bomma med årstallet på lørdagen fort gjort!) Noen som skal? Funderer litt, men må høre hva de respektive oppdretterne sier om dommere, og eventuelt ha en handler i bakhånd til sinnavepsen om gutta krasjer. Siter
Monica123 Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Synd at Røros er så langt unna :angry: Likte domerene til mine raser Siter
Raksha Skrevet 2. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Hihi er ikke langt unna bonden min, så hans forslag faktisk Eneste grunn til at jeg vurderer det. 1 Siter
ToneS Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Det kan hende jeg stikker innom for å glo og for å ta bilder. Håper å få se noen sonen folk og hunder! Syns du skal ta deg en tur jeg Raksha! Siter
Baby Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Hadde vært utrolig moro, jeg har aldri vært på røros faktisk.. Men det er på termindagen min så.. Siter
Hermes Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Stille Lupin? Du må stille Lupin en gang jeg har anledning til å komme! Siter
xxx12345 Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Jepp, jeg skal. Dvs du har back up på handler om det krasjer (og det ikke krasjer med Smula såklart) 2 Siter
Raksha Skrevet 3. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Stille Lupin? Du må stille Lupin en gang jeg har anledning til å komme! Høre hva Tøffelhelten sier om dommer, men om dommerne er grei med hundene så stiller jeg nok begge om jeg først skal Aner ikke nestegang han skal stilles altså. Kan gå alt fra 2 mnd til 2 år. Takk, line! Baby: greit å være i nærheten av sykehuset den dagen ja. Siter
Aslan Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Hum, fikk litt lyst jeg Fått blod på tann etter Sunndalsøra.. Men påmeldingsfristen er jo veldig snart, åååh! Siter
Cloudberry Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Jeg har lyst, selvfølgelig, men jeg har enten ei nyfødt lita tulle eller er totalt sprekkeferdig og dritlei, så det utgår for vår del Siter
Tøfflus Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Aner faktisk ikke hva dommeren vil ha på saluki jeg (dvs, jeg orker ike bryne hjernecellen min akk nå, men skal se om ikke jeg får gravd litt dypere i imorgen). Men det driter jeg i, du SKAL. Tenk deg om da: kort vei, bonden blir med, du møter flere soniser og får en hyggelig dag. Hvem søren bryr seg om resultatet da, du har jo uansett den (nest)fiiineste salukien i verden Viktig å kose seg vøtt 5 Siter
Raksha Skrevet 3. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Aner faktisk ikke hva dommeren vil ha på saluki jeg (dvs, jeg orker ike bryne hjernecellen min akk nå, men skal se om ikke jeg får gravd litt dypere i imorgen). Men det driter jeg i, du SKAL. Tenk deg om da: kort vei, bonden blir med, du møter flere soniser og får en hyggelig dag. Hvem søren bryr seg om resultatet da, du har jo uansett den (nest)fiiineste salukien i verden Viktig å kose seg vøtt Takk Ja, resultatene er ikke så farlig, men han skal ha en positiv opplevelse om vi skal stille, så dommer må være fin i behandling av hundene. Siter
xxx12345 Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Skrevet 8. Mai 2012 Jeg har ikke stilt for Wera selv Rak, men hun skal være en trivelig dame Siter
Raksha Skrevet 8. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Mai 2012 Flotters! Fått klarsignal fra bonden, så regner med at jeg melder på i løpet av morgendagen. Siter
xxx12345 Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Og Per er i alle fall en trivelig fyr - stiller gjerne Kass for ham om det er nødvendig 1 Siter
Baby Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Jeg har stilt for wera og hun er veldig trivelig. Siter
Aslan Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Og Per er i alle fall en trivelig fyr - stiller gjerne Kass for ham om det er nødvendig Per Nymark? Siter
Aslan Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Jepp Sweet. Hørt mye bra om han, så blir spennende å stille for han Siter
Monab88 Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Jeg har også stilt for Wera, både i rase- og gruppering, og er enig i at hun er veldig blid og hyggelig. Melder nok på begge mine rekner jeg med. Siter
Raksha Skrevet 9. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Sånn, da er det avgjort, gutta er påmeldt. Vi drar med mål om å ha en fin dag og holde kontroll på nervene mine. Frk. nervevrak... Utstillingsliner er i boks, har en reservehandler i Line, men om det krasjer med hennes Smule så trenger jeg en handler til Kasko. Lukisen skal jeg gå med selv uansett. Trenger mamman sin han. 1 Siter
xxx12345 Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 2 svartinger påmeldt, lurer på hvem den andre er... Siter
Raksha Skrevet 30. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 Ryktene sier en lukis og en basenji påmeldt. DET kan bli interessant. *fnis* Siter
Recommended Posts