Guest Limo Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Våknet av meg selv kl 10. Koda sover fortsatt. Ca kl 11 er vi på tissetur, og hundene poserer foran museet Kl 12 er vi hjemme, og jeg har laget meg frokost. Ikke så veldig oppfinnsom så det ble knekkebrød og vann Ca kl 13 leser jeg på sonen mens jeg ser Hart of Dixie Ca kl 14 gjør jeg meg klar til å begynne å lese økologi mens Koda tar seg en hvil Ca kl 15 leser jeg fortsatt Ca kl 16 er jeg ferdig å lese, men hundene ligger fortsatt å slapper av Ca kl 17 er vi på tur i det fine været, og ser på folkene som koser seg i parken Ca kl 18 er vi snart ferdig på tur. Lily hilser på nabokatten Kl 19 har jeg spist middag, og ser på The biggest loser sammen med venninnen min som jeg bor med Ca kl 20 vil Koda ha kooos Ca kl 21 er vi ute og trener lydighet. Koda har ikke helt forstått rute enda og lurer på om det er meningen at han skal apportere kjeglene Ca kl 22:30 blar jeg litt i marine økosystem boken Siter
borderen Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 OMG det så lyst om kvelden i Norge! Her er det bekmørkt kl 6 nå liksom! Siter
Guest Limo Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 OMG det så lyst om kvelden i Norge! Her er det bekmørkt kl 6 nå liksom! Ja, nå er det lyst skikkelig lenge her. Det begynner vel å mørkne i rundt 22-22:30 tiden nå. Det er så herlig Siter
MarieR Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Så ut som en herlig dag! Morsomt å se bilder av koda igjen, han er fremdeles en veldig, veldig vakker gutt Siter
tm100021 Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Så fint det park bildet var! Så ut som en koselig dag Siter
Ozzy Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Er det roser du har i bordet? Det var fint! Siter
Guest Limo Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Så ut som en herlig dag! Morsomt å se bilder av koda igjen, han er fremdeles en veldig, veldig vakker gutt Så kjekt at du synes det Jeg er helt enig Så fint det park bildet var! Så ut som en koselig dag Takk Er det roser du har i bordet? Det var fint! Det er ikke roser, men sånne luktblomster(?). Det er vertfall noe som skal gi godlukt som ligner på blomster Vi ante ikke at de luktet når vi kjøpte dem altså, men heldigvis kjenner vi lite til godlukten når de ligger "inne i bordet". Siter
Recommended Posts