Anthaela Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Hei folkens. Jeg savner sinnsykt å ha hund, og har derfor veldig lyst til å lufte en hund i ny og ne. Jeg bor i Askim, og lurte på om det kanskje er noen i nærheten her som trenger hjelp med lufting? Jeg har tid på dagen også, bortsett fra tirsdager, da jeg driver med hjemmestudier for øyeblikket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Åå, flytt til Mandal daaa.... Jeg trenger sårt en hundelufter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anthaela Skrevet 30. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Det går nok litt dårlig å pendle fra Mandal til Halden når jeg starter på skole til høsten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Masse studenter her på Ås med hund som sikkert hadde digget å ha en som luftet hunden deres nå i eksamenstiden da. Min lille får det hun trenger foreløpig, ellers skulle vi slått til. Hvis du ikke synes Ås er for langt unna så kan du jo f.eks. Henge opp lapper her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anthaela Skrevet 30. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Jeg har ikke alltid bil, så vil helst ha noe nærmere. har hengt opp lapper på butikkene rundt her, men ikke hørt noe fra noen enda. Kjedelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts