Synnikken Skrevet 27. April 2012 Rapporter Skrevet 27. April 2012 Heia! Jeg har litt lyst å få kennelnavnet mitt trykt på en jakke eller tre, og litt diverse ting. Så lurer jeg på om det er noen snille soniser som har lyst å lage til meg? Er det noen her inne som har erfaring med lignende? Vil selvfølgelig betale litt for det, men er ikke styrtrik, så blir ikke noe superdyrt. Tenkte ett mopshode og teksten Kennel Imagine That Oppdrett av Mops *bilde* Siter
pippin Skrevet 27. April 2012 Rapporter Skrevet 27. April 2012 Jeg kan muligens lage noe om du vil Nå har jeg en del andre oppdrag gående, men klarer sikkert å presse inn ett til Når må du ha det ferdig, eller er det ikke noe tidsfrist på det? Siter
Synnikken Skrevet 27. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2012 Jeg vil jo gjerne ha det presset på meg selv innen NKK Krsand 2 helgen i Mai Men ingen fare altså.. Siter
Synnikken Skrevet 27. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2012 Tenker noe bilde likt dette, men jeg får ikke tak i det i større versjon så må vel tegnes noe lignende.. Siter
Lola Pagola Skrevet 27. April 2012 Rapporter Skrevet 27. April 2012 Litt ot, men er det lov til å gå med kennelnavn i ringen da? Siter
Marthe Skrevet 27. April 2012 Rapporter Skrevet 27. April 2012 Jeg anbefaler pippin, hun er kjempe flink! Siter
Pringlen Skrevet 27. April 2012 Rapporter Skrevet 27. April 2012 Litt ot, men er det lov til å gå med kennelnavn i ringen da? Nei. Ikke i ringen. Men man kan jo ta av jakka før man går inn? ;-) Siter
Lola Pagola Skrevet 27. April 2012 Rapporter Skrevet 27. April 2012 Nei. Ikke i ringen. Men man kan jo ta av jakka før man går inn? ;-) Lurt! Det kan man ja Siter
Synnikken Skrevet 27. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2012 Siden jeg går i dress i ringen har det lite å si skal jo ha det på ytterjakken. Siter
pippin Skrevet 29. April 2012 Rapporter Skrevet 29. April 2012 Her var den ja! Jeg fant ikke igjen tråden Jeg anbefaler pippin, hun er kjempe flink! Åå takk Marthe! Har du fått bruk for noe jeg lagde? Synnøve: Nå reiser jeg på ferie den 5 mai og er tilbake 11 mai så det blir vel den helgen det Men jag får sikkert gjort det før jeg drar! Men kan jeg bruke et bilde fra nett eller vil du ha av dine egne hunder? Finnes masse på nett om du ikke har bilde selv Siter
Marthe Skrevet 29. April 2012 Rapporter Skrevet 29. April 2012 Åå takk Marthe! Har du fått bruk for noe jeg lagde? Ja Jeg får ikke til å linke til wordpressbilde, men her Siter
Synnikken Skrevet 29. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2012 Gjerne av hector! *finne bilde imorgen* Siter
pippin Skrevet 29. April 2012 Rapporter Skrevet 29. April 2012 Ja Jeg får ikke til å linke til wordpressbilde, men her Næh så stilig det ble! Kjempekult jo! Synnøve: Ok Siter
Marthe Skrevet 29. April 2012 Rapporter Skrevet 29. April 2012 Næh så stilig det ble! Kjempekult jo! Ja Siter
Recommended Posts