Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdrettsnavn.


Staffelaff
 Share

Recommended Posts

Om noen av mine hunder egner seg for avl, ønsker jeg å ha et par valpekull etterhvert.

Har lest at det kan ta lang tid og få godkjent kennelnavn, så tenkte at det kunne være greit og evt søke ganske snart.

Er det noen som vet om man fylle ut 3 alternativer, eller kan det holde med 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig? Får man årsaken til avslag på navn, som foreksempel for likt et annet? Forstår jeg innlegget ditt rett nå om at du nå har fått en godkjenning?

Avslaget var at det var for likt noen andre (jeg hadde sjekka på forhånd, og trodde et par bokstaver forskjellig var "lov" men de har blitt strengere) 4 valget gikk igjennom :D Men da måtte jeg gjennom hele mølla på nytt, men det tok mye kortere tid enn da jeg sendte inn 3 forslag.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslaget var at det var for likt noen andre (jeg hadde sjekka på forhånd, og trodde et par bokstaver forskjellig var "lov" men de har blitt strengere) 4 valget gikk igjennom :D Men da måtte jeg gjennom hele mølla på nytt, men det tok mye kortere tid enn da jeg sendte inn 3 forslag.

Måtte du betale dobbelt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, sånn ja :rofl:

Gruer meg nesten litt jeg, blir sikkert dritskuffa om ikke 1 valget går igjennom. Er ikke det at det er så vakkert akkurat, men har vært i tankene mine i 8 år.

Dobbeltpost, jaja. Shit happends :lol:

Jeg var skuffa for at 1 valget ikke gikk gjennom jeg og, for det var noe som betydde noe liksom. 4 valget syntes jeg egentlig var litt teit (samboer som fant på det) men etter å ha blitt vandt til det synes jeg det er kult og fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kun ett navn ;) Så går fint av å søke med bare ett navn :)

Før du søker må du sjekke at det ikke er likt noe annet på FCI sine sider :) Jeg sjekket der samt googlet litt rundt for å se om det var noe som lignet. Mitt kennelnavn er i Hundesport nå, og det er 7 uker ish igjen av klagefristen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...