Nikita2010 Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Ja da var lykke stor her i huset da vi skal få oss en tispe til i hus i juni. Men jeg har ikke funnet noe navn til tispen enda. Håpte noen kunne komme med noen gode tips til navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Har du noen preferanser på navn da? Kort/langt, norsk/enelsk/annet språk, tema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 hva heter de andre da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 (endret) Abby er det selvskrevne navnet til en sobel sheltie. Abby er en forkortelse av Abigal. Altså, selskrevent for meg, jeg tenker nemlig slik at når noen spør om tips til navn, så er det vanlig å anbefale navn man selv liker. Så ikke slik ment at valpen må hete Abby siden det er en shelti. Hadde kalt en svart labradortispe for Abby og jeg. Endret 25. April 2012 av Justisia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Abby er det selvskrevne navnet til en sobel sheltie. Abby er en forkortelse av Abigal. Mulig jeg er dum, men hvorfor er det selvskrevent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Mulig jeg er dum, men hvorfor er det selvskrevent? Beklager at jeg ikke utdypet dette ytterligere, men, siden TS spør om forslag til navn på en sobel sheltie, så går jeg ut i fra (kan være jeg har misforstått noe her da og er den dumme) at man gjerne velger navn man selv liker og ville foretrukket. Og for meg, så er Abby selskrevent på en shelti. Kan bare snakke for meg selv, men jeg anbbefaler ikke navn jeg ikke liker liksom ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita2010 Skrevet 25. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Jeg er egentlig åpen for det meste, min mann sier det må være et ok navn å rope på Hva han mener med det er jo en annen sak, ikke et for spesielt regner jeg med. Men først og fremst jeg som bestemmer Vi har en papillon fra før som heter Nikita! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Beklager at jeg ikke utdypet dette ytterligere, men, siden TS spør om forslag til navn på en sobel sheltie, så går jeg ut i fra (kan være jeg har misforstått noe her da og er den dumme) at man gjerne velger navn man selv liker og ville foretrukket. Og for meg, så er Abby selskrevent på en shelti. Kan bare snakke for meg selv, men jeg anbbefaler ikke navn jeg ikke liker liksom ... Oki, lurte litt på den ja! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumriken Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Hva med Zelda? Eller Lea? Det synes jeg er to fine tispenavn. Min hund skulle hete Zelda helt til hun ble en hann i steden for en tispe.. så da ble det Mumrik i steden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Oki, lurte litt på den ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita2010 Skrevet 27. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Tar gjerne imot flere tips. Denne gangen har jeg liksom ikke funnet noen jeg tenker kan passe. Veldig merkelig, Sist falt Nikita bare i mot meg og jeg falt pladask Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiBra Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Noen navn jeg liker/syns er kule på tisper: Rips Freesbee Shiba shelby Embla Chili Exy Vixi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita2010 Skrevet 1. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Takk for tips, men ikke funnet navnet helt enda. Kom gjerne med flere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiBra Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Mishca Bonnie Velvet Luna Bianca Pønky Paris Frøya Toya Tonca Pheobe Sasha Irma Electra Elvira Lexi Chansi Chani Chanel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Kan jo spille på fargen Sobel::Sobella Sobell eller bare Belle (uttales bell da )? Belle betyr jo vakker/fin på fransk. Isabell Siden jeg oppfatter Nikita som et Russisk navn kan du jo se på Russiske navn: Anouska (uttales sånn ca anoshka..betyr vel Lille Anna?), Jelena, Marina,: Lana, Irina, Av annet : Majka og Inga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Bella Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita2010 Skrevet 7. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 Jeg har to navn i hodet Maja og Dimmine, mannen er helt i mot det siste. Jeg er litt reservert mot Maja da jeg vet om et par andre hunder med det navnet just her. Så kom gjerne med flere tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts