Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilbur til liten hund


Recommended Posts

Har en bichon havanais som jeg ikke har funnet meg ordentlig bilbur til enda. Har ikke egen bil lengre så jeg bruker tre forskjellige; en volvo v40 og to forskjellige volvo xc70-er for tida. Kunne gjerne tenkt meg Herkules eller Variocage eller noe sånt - et solidt bur. Men er litt usikker på å kjøpe et såpass dyrt bur når jeg bruker så forskjellige biler og ikke har kjøpt meg egen bil igjen :P

Også er det dette med størrelse... Han er jo ikke så veldig stor, ca 5 kg og 38 cm lang i rygglengde men jeg er veldig usikker på hvor stort bilbur han trenger? Hva slags bilbur bruker dere til deres små hunder? Har noen av dere Herkules/Variocage eller annet bur til deres små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Spørsmålet er jo om du vil bruke bilburet. For bilbur må jo spennes fast for hver gang. Kanskje som en midlertidig løsning var bedre med sele til hunden? San til du fikk deg egen bil og kan ha buret fast i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er jo om du vil bruke bilburet. For bilbur må jo spennes fast for hver gang. Kanskje som en midlertidig løsning var bedre med sele til hunden? San til du fikk deg egen bil og kan ha buret fast i bilen.

Har vurdert sele også men synes det føles litt tryggere med bur, vet ikke hvorfor :P Også er det litt greit at hunden kan ligge trygt i buret hvis jeg har ham med meg når jeg er på møter eller lignende :)

Det minste buret til Herkules burde jo fungere greit, og er lite og lett nok til å flytte mellom bilene uten så mye styr.

Hm det blir stort nok altså tror du? :) Har aldri sett de i levende live så er så usikker på hvordan de er i størrelse og her jeg bor tror jeg ingen forhandler de så er vanskelig å få prøvd et. Men det minste er ikke så tungt altså? Det er jo veldig praktisk for meg som bytter mye bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...