Gå til innhold
Hundesonen.no

overivrig veterinær


Meg
 Share

Recommended Posts

Veldig synd slit forekommer. Ikke vært hos den veterinæren selv da, men husker da vi fikk chihuahuaen. Han gikk å klødde, var rødlig i huden etc. Så tok han med til veterinær, der de uten å sjekke ham på noe vis konstanterte at det måtte være allergi, de ville straks sette igang prosessen med å teste han for hva han kunne være allergisk for. Jeg fikk opplyst at det var en svært dyr prosess, hadde ikke fått forsikra han enda da, så jeg sa at jeg må drøye det litt. Vi gikk så til en annen veterinær siden jeg syns de ikke undersøkte han skikkelig, som gikk gjennom pelsen til hunden og det hunden feilte var lus. Jeg hadde ikke sett det selv, men sykt dårlig av første veterinæren å uten å sjekke ham skikkelig foreslå slike dyre undersøkelser. Men er nok mye sånt der ute desverre, så viktig å følge med selv og heller bytte veterinær om du føler ikke noe stemmer helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke rykte spredning og bullshit det er jo erfaringer som kommer av personene selv. Det er ikke sånn at EN historie og EN feil går Norge rundt, det er desverre veldig mange historier ang denne dyrlegen. Er alle bare rykter og oppspinn?

Jeg skulle hvertfall ønske jeg fikk vite det jeg fikk lenge før jeg bestillte time der for da hadde jeg ikke reist og jeg kunne sluppet å sitte med dårlig samvitigghet for at min hund måtte gjennom en operasjon han ikke hadde behov for.

Jeg har tro på at han er dyktig og på flere områder kan det han gjør, men han er også ... flink til å svindle.

Jeg har på de tre årene jeg har hatt voffen ikke kommet borti en eneste dyrlege jeg har følt meg trygg på og stolt på og jeg har vært innom noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker Tinka var til veterinær med nattvakt en natt i Tynset, denne veterinæren måtte da reise hjemmefra på en fredagskveld for å komme til klinikken, ta flere røntgenbilder av hunden, bl.a. også kraftig bedøvelse for både å få tatt bilder, og fjerne litt av smertene. Dette tok noen gode timer, og det var ikke noen digitale røntgenbilder, de måtte fremkalles på gamlemåten.

Alt dette kom på like rundt 2,000kr, noe jeg anser som relativt billig. Sammenlignet med dette så sier det seg selv at 19,000kr er MYE, spesielt når hunden burde blitt sendt hjem etter brekkmiddel.

Uff, nei jeg håper virkelig slike saker blir tatt mer hånd om ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...