Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil stille Kovu på Leto 28. april?


simira
 Share

Recommended Posts

Noen som vil ta en handlingutfordring? 40 kg vilter unghund som ikke er utstillingstrent skal trave sine første runder på "ordentlig" utstilling på Leto den 28. Vi har trent litt den siste uken, og han traver greit i sakte tempo og står greit nok fristilt, så lenge det ikke er mer enn to hunder i nærheten. :P Planen er å teste det ut med flere hunder rundt på lørdag. :D

Kjører fra Oslo, og kan såklart evt. plukke opp på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil ta en handlingutfordring? 40 kg vilter unghund som ikke er utstillingstrent skal trave sine første runder på "ordentlig" utstilling på Leto den 28. Vi har trent litt den siste uken, og han traver greit i sakte tempo og står greit nok fristilt, så lenge det ikke er mer enn to hunder i nærheten. :P Planen er å teste det ut med flere hunder rundt på lørdag. :D

Kjører fra Oslo, og kan såklart evt. plukke opp på veien.

Jeg er der, og kan muligens hjelpe til- avhengig av oppmøtetid, da jeg skal være i basenjiringen også, og i tillegg har to barn og tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan man velge på øverste hylle! Kan jo sjekke oppmøtetid og ringtider på ymse potensielt kolliderende raser når PM kommer.

Yodel, skulle du på Ekeberg på lørdag? Satser på en liten treningsinnsats der, så han er til utlån for alle som vil prøve seg. :D (Tollef er flink med barn, han kan helt sikkert passe på dem mens du evt. traver ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kolliderer hverken med basenji, rottweiler eller dsg.

Har trent litt med andre hunder i dag, men jeg aner virkelig ikke hvordan han kommer til å reagere inne i Letohallen med så mange hunder rundt. Han reagerer bra på stemmebruk og ros, og gikk veldig pent med Lill, så så lenge man har full fokus på hunden så går det antageligvis bra.

Yodel, er du fortsatt på Leto kl 12, ser basseluskene går tiiidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har et par som skal prøve før det er på tide i ringen, MEN det kan være at den ene drar før Kovu skal inn, og det kan jo fortsatt kollidere med hunder og pass av unger og jeg vet ikke hva. Nå vet jeg ikke hvordan dere ser ut, men kom bort og si hei om dere ser en forvirra dame surre rundt med en vimsete ridgeback med cyanfarget halsbånd (og sannsynligvis grime :P )? Vi kommer til å være der fra senest 11. Og telefonnummeret mitt er 970 94 540.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har et par som skal prøve før det er på tide i ringen, MEN det kan være at den ene drar før Kovu skal inn, og det kan jo fortsatt kollidere med hunder og pass av unger og jeg vet ikke hva. Nå vet jeg ikke hvordan dere ser ut, men kom bort og si hei om dere ser en forvirra dame surre rundt med en vimsete ridgeback med cyanfarget halsbånd (og sannsynligvis grime :P )? Vi kommer til å være der fra senest 11. Og telefonnummeret mitt er 970 94 540.

Blir det helt krise, så kan jeg sikkert hjelpe også :) Har aldri stilt ridgeback, men har erfaring med litt "sterke" raser hehe. Skal stille fransk bulldog (kat.nr 746) og er der fra morningen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det helt krise, så kan jeg sikkert hjelpe også :) Har aldri stilt ridgeback, men har erfaring med litt "sterke" raser hehe. Skal stille fransk bulldog (kat.nr 746) og er der fra morningen av.

Takk for tilbudet! Jeg må da slippe unna selv nå ihvertfall! Men da må du gi meg et hint på hvordan du eller hunden din ser ut. ;) Tror ikke jeg har møtt deg før heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudet! Jeg må da slippe unna selv nå ihvertfall! Men da må du gi meg et hint på hvordan du eller hunden din ser ut. ;) Tror ikke jeg har møtt deg før heller?

Haha tenkte ikke så langt jeg, holdt med kat.nr liksom ;) Nei har ikke møtt deg før. Hm har rød jakke og krøllete mørkt langt(ish) hår samt en fransk bulldog hannhund som er brindle, er sikkert rundt boxer-ringen fra tidlig.

Ca sånn:

http://i22.photobucket.com/albums/b332/l8l/wordpress/IMG_7110.jpg

Skal prøve å finne dere, kan jo hilse uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...