ida Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Da er Tinka og jeg klare til å reise inn til storbyen. Går alt etter planen møter vi Ia og Margrete på Ryen og busser derfra og opp. Gleder meg, jeg 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Litt i seinteste laget kanskje, men tilfelle noen er interesserte: Jeg tar med en del stæsj jeg skal selge unna for å rydde. Et lite tøybur (for lite til DSG ), en hundegenser, et dekken (liten fox/dsg-ish) og Nina Ottoson DogSmart. Tinka trenger dekken. Tar ut litt penger på veien om det du har passer/faller i smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Vi kommer:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Jeg hadde tenkt til å komme men jeg har for mye å ordne i forbindelse med flyttingen, så satser på neste gang istedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Kjeeeempetrivelig! Gleder meg allerede til neste gang! Vet ikke om jeg engang hilste ordentlig på Lill jeg, men jeg tok bilder av Soph! Håper det er greit om jeg legger ut de? Hun var så søt der hun satt å plaska i gjørma Lager en bildetråd etterhvert 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Haha. Bilder er på vei opp her også (blir treegt nett resten av dagen!). Noen hundre... Jeg er ihvertfall utslitt, Kovu og Odin har flatet ut, og Tinka vurderer saken. Hun er fortsatt sulten. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Her ligger det også fire salukier rett ut. Tror ikke de er så fysisk slitne liksom, mer sånn endelig fred i hodene våre (mye støy når man skal passe på bilen hele tiden liksom, hihi). Og Tinka kan umulig være mere sulten, hun tok jo en "jafs" av Ida 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Bare å legge ut bilder av Soph bare hyggelig det, verre med bilder av mammaen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Bare å legge ut bilder av Soph bare hyggelig det, verre med bilder av mammaen Tusen takk for hjelp! Du skulle tatt en femtilapp per ekvipasje, så hadde det blitt et lite handlerkurs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Haha, nei! Jeg synes det er aldeles hyggelig å kunne hjelpe til gleder meg til å høre hvordan det går med Kovu i leto og Malle sin valpedebut:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts